olin eilen tossa ajtechillä ohjelmoimassa autoani 2002 330d m57d30 184hp...
ahdin vaihdettu suurempaan ja aluksi ohjelmalla saatiin 230hp/492nm ja ohjelmoija sanoi että railpaineet tippuu rutkasti noin 1100bariin vaikka pitas olla vähintään 1350bar.
onko pumppu kulunut vaiko suuttimissa ohivuotoa?
kylmänä auto pitää tyhjäkäynnillä pientä vatkausta niinkun vauhtipyörä olisi entinen. lämpimällä koneella autossa ei ole minkään näköistä ongelmaa.
eli kysyisin onko pumppu vaan kulunut ajanmyötä kun autolla ajettu 315tkm vaiko mistä johtuu?
pumppu menossa ehkä vaihtoon?:think
ahdin vaihdettu suurempaan ja aluksi ohjelmalla saatiin 230hp/492nm ja ohjelmoija sanoi että railpaineet tippuu rutkasti noin 1100bariin vaikka pitas olla vähintään 1350bar.
onko pumppu kulunut vaiko suuttimissa ohivuotoa?
kylmänä auto pitää tyhjäkäynnillä pientä vatkausta niinkun vauhtipyörä olisi entinen. lämpimällä koneella autossa ei ole minkään näköistä ongelmaa.
eli kysyisin onko pumppu vaan kulunut ajanmyötä kun autolla ajettu 315tkm vaiko mistä johtuu?
pumppu menossa ehkä vaihtoon?:think
Comment