225tkm ajettu 330Cd (M57N) kävi lastutettavana ja onnistukin hyvin, 290hp/655nm lähti. Ainoo ''pikku'' miinus, että jo kotimatkalla alkoi kytkin luistaa. E46 330d vakio kykä ainakin taitaa olla lyhytikäinen noilla väännöillä, ja olen kuullut/lukenut että E90 vauhtis olisi kestävämpi. Lisäksi E90 330d tuntuu löytyvän paremmin mm. Sachs Performance kytkinsettiä. Kysymykseni siis kuuluu: Onko joku laittanut otsikon mukaista vauhtis-kytkin settiä E46 koneen jatkoksi? Aj-Techin Antti sanoi, että E90 kytkin ei ainakaan sovi E46 vauhtipyörään, eri paksuus. Jos molemmat on uudempikorisesta, niin kuulemma pitäisi mennä. Summassa ei viitsisi ruveta ostelemaan osia, niin siksi kyselisin että onko joku kokeillut tämmöistä?
Muutkin kokemukset/tiedot E46 dieselin (manuaali)voimalinjan 'vahvistuksesta' on ihan tervetulleita, jos vaikka innostun joskus ruuvailemaan vähän enemmän irti tosta
Kiitos jo etukäteen!


Comment