225tkm ajettu 330Cd (M57N) kävi lastutettavana ja onnistukin hyvin, 290hp/655nm lähti. Ainoo ''pikku'' miinus, että jo kotimatkalla alkoi kytkin luistaa. E46 330d vakio kykä ainakin taitaa olla lyhytikäinen noilla väännöillä, ja olen kuullut/lukenut että E90 vauhtis olisi kestävämpi. Lisäksi E90 330d tuntuu löytyvän paremmin mm. Sachs Performance kytkinsettiä. Kysymykseni siis kuuluu: Onko joku laittanut otsikon mukaista vauhtis-kytkin settiä E46 koneen jatkoksi? Aj-Techin Antti sanoi, että E90 kytkin ei ainakaan sovi E46 vauhtipyörään, eri paksuus. Jos molemmat on uudempikorisesta, niin kuulemma pitäisi mennä. Summassa ei viitsisi ruveta ostelemaan osia, niin siksi kyselisin että onko joku kokeillut tämmöistä? Muutkin kokemukset/tiedot E46 dieselin (manuaali)voimalinjan 'vahvistuksesta' on ihan tervetulleita, jos vaikka innostun joskus ruuvailemaan vähän enemmän irti tosta Kiitos jo etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 dieselin perään E90 vauhtipyörä+kytkin?
Collapse
X
-
Kysäseppä nimimerkiltä JMTN apuja.saatto olla että ei mahtunut e90 massapyörä vaihdelaatikon kytkinkoppaan vaikka molemmat 6 vaihteisia mutta kuullut sellastaki että pyörää hieman sorvattu ni saatu sopimaanE60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
-
-
Originally posted by Juhnukka View PostEttei jää siitäkään sitten kiinni kun antaa väärää kierrostietoaE60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Itsellä on m47n kone
Ja se mittasi vauhtipyörästä, joskus vaihdoin mondeoon tarvike vauhtipyörän niin vaikka oli samalla varaosamumerolla niin anturi ei lukenut uutta vauhtipyörää ja romu ei sitten lähtenytkään käyntiinVikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Comment
-
Comment