[ATTACH]135110[/ATTACH]
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TA technix alustasarja liian korkea edestä
Collapse
X
-
Originally posted by mapa View Post[ATTACH]135110[/ATTACH]
Vielä vähän pakkko kysästä, että mihin kohtaan olette tota korkeuden säätöä
ja esijännityksen säätöä laittanut:think
Ja tuosta korkeussäädöstä että minkälainen lukitus siinä on ja voinko vain avaimella vääntää säätökiekkoa ja korkeus muuttuu?
Comment
-
-
Tota esijännitystä sen verran että jousi ei heilu kun rengas ilmassa.
Korkeussäädöstä koiranluu irti ja toi lukituskiekko auki mukana tulleella c avaimella. Voi olla että avain on ihan perseestä. Riippuu millasen seppä on tehtaalla takonut?
Sitten kun säätörengas on löysätty niin tolppaa vaan pyörittämään ns alaspäin. Kannattaa ottaa joku mitta johonkin että saa molemmat puolet samaan tasoon. Sitten lukitusrengas ja koiranluu kiinni.
-Anssi
Comment
-
-
Originally posted by pablo View PostTota esijännitystä sen verran että jousi ei heilu kun rengas ilmassa.
Korkeussäädöstä koiranluu irti ja toi lukituskiekko auki mukana tulleella c avaimella. Voi olla että avain on ihan perseestä. Riippuu millasen seppä on tehtaalla takonut?
Sitten kun säätörengas on löysätty niin tolppaa vaan pyörittämään ns alaspäin. Kannattaa ottaa joku mitta johonkin että saa molemmat puolet samaan tasoon. Sitten lukitusrengas ja koiranluu kiinni.
-Anssi
Comment
-
-
Juu elikkäst vihdoin pääsin sitte kotiin ja säätämään korkeussäätöä ja esijännitystä. Esijännitys oli siis säädetty niin ylös kuin mahdollista ja sitä säädin niin alas kuin pystyin, muuten olisi säätökiekot ottaneet vanteeseen kiinni. Samalla huomasin että se korkeudensäätö olikin säädetty ihan alas minun ymmärtääkseni? Ohessa vielä kuva.
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View Post[ATTACH]135126[/ATTACH]
Juu elikkäst vihdoin pääsin sitte kotiin ja säätämään korkeussäätöä ja esijännitystä. Esijännitys oli siis säädetty niin ylös kuin mahdollista ja sitä säädin niin alas kuin pystyin, muuten olisi säätökiekot ottaneet vanteeseen kiinni. Samalla huomasin että se korkeudensäätö olikin säädetty ihan alas minun ymmärtääkseni? Ohessa vielä kuva.
Seuraavaksi tarvii sitten mitä ilmeisimmin spaceria, että saa alemmas.G20 330e M-Sport '21
ex's
F30 330e M-Sport '17
F11 530d X-Drive M-sport '12
E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
E46 330Ci M-Sport II '03
E36 323i Coupe '97
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View Post[ATTACH]135126[/ATTACH]
Juu elikkäst vihdoin pääsin sitte kotiin ja säätämään korkeussäätöä ja esijännitystä. Esijännitys oli siis säädetty niin ylös kuin mahdollista ja sitä säädin niin alas kuin pystyin, muuten olisi säätökiekot ottaneet vanteeseen kiinni. Samalla huomasin että se korkeudensäätö olikin säädetty ihan alas minun ymmärtääkseni? Ohessa vielä kuva.
Mitä toi öljy on mitä siellä on roiskunut ympäriinsä?
Comment
-
-
Originally posted by ohohh View PostNo mille korkeudelle auto asettui?
Seuraavaksi tarvii sitten mitä ilmeisimmin spaceria, että saa alemmas.
Ei esijännityksessä ole enää kuitenkaan kuin 4.cm laskuvaraa, että en tiedä kannattaako sitä edes paljon enää laskea
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View Postihan WD-40 ja jotain muuta asentajan jäljiltä noissa kierteissä
Se on sitten hyvä avata mutteri iskarin yläpäästä, jos esijännitystä on paljon. Leikkaa alumiinimutterista kierre aika helposti.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSe on sitten hyvä avata mutteri iskarin yläpäästä, jos esijännitystä on paljon. Leikkaa alumiinimutterista kierre aika helposti.
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View PostJos siellä on vielä esijännityksen säädössä se 4 cm niin meinaatko että kannattaisi sitä vielä laskea? Täytyy sitten kyllä hommata ne spacerit. Ja apujouset on ainakin lytyssä vielä auton painosta, tunkattuna ylös apujousi ei ole kovin pahasti ainakaa kasassa.
On vähän pehmeämpi ja mukavampi ajella Suomen hyväkuntoisillä teillä.G20 330e M-Sport '21
ex's
F30 330e M-Sport '17
F11 530d X-Drive M-sport '12
E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
E46 330Ci M-Sport II '03
E36 323i Coupe '97
Comment
-
Comment