Originally posted by pete59
View Post
Myyjällä on ensisijainen oikeus tarkastaa ”rikkinäinen tuote” ja määritellä sen korjaus.
Eli nyt jos sinä lähettelet irtolaatikkoa Siekkiselle, niin autoliike voi pestä heti kätensä koko keissistä ja sinä maksat viulut.
Tosin, olen vahvasti sitä mieltä että vika ei ole laatikossa ja vaikka olisikin, siellä on aika monta tarkastettavaa asiaa ENNEN laatikon irroitusta.
Nimittäin tämä vikakuvaus sopii enemmänkin ihan johonkin muuhun kuin mihinkään vavausta vaativaan vikaan(niin mikä se voi olla ilman ratasvaloa?).
Autoliikekkin pitää hyvin mahdollisena sitä että vika ei ole itse laatikossa ja jos nyt asiakas/amatööri määrää tahdin, niin sen se toki saa tehdä, mutta ihan tasan omilla rahoillaan.
Autoliike ei siis enään ole velvollinen mihinkään ja ilmeisesti ”case close” siltä osalta että nyt vain on päätetty että ”laatikkoonrikki”....
Comment