Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voi poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

    #16
    Originally posted by Vilppi132 View Post
    Hämeenlinnassa asustan, no voihan mooses... eipä oo rahoja korjailla sitä, eikö se parin tonnin remppa oo ?

    Hieman offtopix, Onko muuten tuossa M54B22 valvetronikki ja vanos ?
    Onko bensakoneista mikään ilman noita perseenreikiä ?

    Tai harkita dieseliä..
    Diiselissä sitten DPF, turbo(t), suuttimet, syöttöpumppu..
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • MNi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2008
      • 3143
      • Tampere

      #17
      Originally posted by Vilppi132 View Post
      Hämeenlinnassa asustan, no voihan mooses... eipä oo rahoja korjailla sitä, eikö se parin tonnin remppa oo ?

      Hieman offtopix, Onko muuten tuossa M54B22 valvetronikki ja vanos ?
      Onko bensakoneista mikään ilman noita perseenreikiä ?

      Tai harkita dieseliä..
      M54B22 on dual vanos mutta ei valvetronicia. Vanoksessa vuotoja mutta Beisan Systemsin tiivistesarjalla saa elvytettyä miltei kotikonstein. Muuten varmatoiminen, imuvuotoja, varaudu vaihtamaan ilmamassamittarin ja lohkon välistä kurkkuputket ja tiivisteet. DISA:n akseli kannattaa korjauttaa samalla. Imusarjan tulipellin päästä alipainenippojen hatut uusiksi. Moottoria tuskin tarvitsee avata toisin kuin nelipyttyisten valvetronicin kanssa.

      Hämeenlinnassa nimimerkki spetke eli http://www.bemuexpert.fi/.

      Comment

      • Vilppi132
        Bimmer Rookie
        • Jun 2016
        • 156
        • finland

        #18
        Originally posted by MNi View Post
        M54B22 on dual vanos mutta ei valvetronicia. Vanoksessa vuotoja mutta Beisan Systemsin tiivistesarjalla saa elvytettyä miltei kotikonstein. Muuten varmatoiminen, imuvuotoja, varaudu vaihtamaan ilmamassamittarin ja lohkon välistä kurkkuputket ja tiivisteet. DISA:n akseli kannattaa korjauttaa samalla. Imusarjan tulipellin päästä alipainenippojen hatut uusiksi. Moottoria tuskin tarvitsee avata toisin kuin nelipyttyisten valvetronicin kanssa.

        Hämeenlinnassa nimimerkki spetke eli http://www.bemuexpert.fi/.
        Menee taas vähän offtopic mut kuulostaa aika hyvältä, tai siis ei pahalta Mikä tuo DISA on ? kotikonstein vaihto onnistuu ? onko kallis osa ?

        Lähinnä kiinostaa kun olisin lähipäivinä vaihtamassa tämän auton tuolla M54B22 moottorilla olevaan E46

        Comment

        • AnttiJuhani
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2010
          • 2056
          • Kittilä

          #19
          Jaa että liitin irti ja romu kiertoon? Ei tuo valvetronic mikään ihme värkki ole. Käytettyjä osia saa edukkaasti. Laitan omasta projektista infoa kunhan saan tarkennettua vian ja osat tilattua.

          Comment

          • Vilppi132
            Bimmer Rookie
            • Jun 2016
            • 156
            • finland

            #20
            Originally posted by AnttiJuhani View Post
            Jaa että liitin irti ja romu kiertoon? Ei tuo valvetronic mikään ihme värkki ole. Käytettyjä osia saa edukkaasti. Laitan omasta projektista infoa kunhan saan tarkennettua vian ja osat tilattua.
            Ensimmäinen bemari mulla tää, tosi mukava ajettava ja tyylikäs auto, eli tyytyväinen olen mutta en jaksa ensimmäisellä tämän merkkisellä autolla alkaa heti tappelemaan jonkun tollasen vian kanssa, muutenkin 1.8 taitaa olla se lussuin malli, joten tuo kutoskone ja vähä isompi kone + automaatti pakkovaihteilla houkuttelee suuresti

            Perjantaina vaihtuu kyseiseen vehkeeseen
            Toisilla merkeillä olen jo korjaillut tarpeeksi vanhoja romuja, nyt kaipaa jo sitä että sais ajaa ehjällä ja edes vähän luxuksemalla autolla

            Ps. Ei tää mikään romu oo

            Comment

            • MNi
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2008
              • 3143
              • Tampere

              #21
              Originally posted by Vilppi132 View Post
              Menee taas vähän offtopic mut kuulostaa aika hyvältä, tai siis ei pahalta Mikä tuo DISA on ? kotikonstein vaihto onnistuu ? onko kallis osa ?

              Lähinnä kiinostaa kun olisin lähipäivinä vaihtamassa tämän auton tuolla M54B22 moottorilla olevaan E46
              Kurnuttaa kivasti jos DISA on risa, eikä hymyilytä yhtään jos akseli katkeaa ja löytää tiensä männän päälle. Uudenkin voi ostaa tai korjata itse. Lisää infoa German Autosolutionsin sivuilta: KLIK ja KLIK. Myös googleen "m54 disa site:btcf.fi" kertoo aika paljon. Toki voi heittää uuden orkkisosan, ei sekään ole tolkuttoman kallis. Toi korjaussarja lienee kuitenkin kestävämpi.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎