Originally posted by Vilppi132
View Post
Voi poistaa
Collapse
X
-
Diiselissä sitten DPF, turbo(t), suuttimet, syöttöpumppu..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
M54B22 on dual vanos mutta ei valvetronicia. Vanoksessa vuotoja mutta Beisan Systemsin tiivistesarjalla saa elvytettyä miltei kotikonstein. Muuten varmatoiminen, imuvuotoja, varaudu vaihtamaan ilmamassamittarin ja lohkon välistä kurkkuputket ja tiivisteet. DISA:n akseli kannattaa korjauttaa samalla. Imusarjan tulipellin päästä alipainenippojen hatut uusiksi. Moottoria tuskin tarvitsee avata toisin kuin nelipyttyisten valvetronicin kanssa.Originally posted by Vilppi132 View PostHämeenlinnassa asustan, no voihan mooses... eipä oo rahoja korjailla sitä, eikö se parin tonnin remppa oo ?
Hieman offtopix, Onko muuten tuossa M54B22 valvetronikki ja vanos ?
Onko bensakoneista mikään ilman noita perseenreikiä ?
Tai harkita dieseliä..
Hämeenlinnassa nimimerkki spetke eli http://www.bemuexpert.fi/.
Comment
-
Menee taas vähän offtopic mut kuulostaa aika hyvältä, tai siis ei pahaltaOriginally posted by MNi View PostM54B22 on dual vanos mutta ei valvetronicia. Vanoksessa vuotoja mutta Beisan Systemsin tiivistesarjalla saa elvytettyä miltei kotikonstein. Muuten varmatoiminen, imuvuotoja, varaudu vaihtamaan ilmamassamittarin ja lohkon välistä kurkkuputket ja tiivisteet. DISA:n akseli kannattaa korjauttaa samalla. Imusarjan tulipellin päästä alipainenippojen hatut uusiksi. Moottoria tuskin tarvitsee avata toisin kuin nelipyttyisten valvetronicin kanssa.
Hämeenlinnassa nimimerkki spetke eli http://www.bemuexpert.fi/.
Mikä tuo DISA on ? kotikonstein vaihto onnistuu ? onko kallis osa ?
Lähinnä kiinostaa kun olisin lähipäivinä vaihtamassa tämän auton tuolla M54B22 moottorilla olevaan E46
Comment
-
Jaa että liitin irti ja romu kiertoon?
Ei tuo valvetronic mikään ihme värkki ole. Käytettyjä osia saa edukkaasti. Laitan omasta projektista infoa kunhan saan tarkennettua vian ja osat tilattua.
Comment
-
Ensimmäinen bemari mulla tää, tosi mukava ajettava ja tyylikäs auto, eli tyytyväinen olen mutta en jaksa ensimmäisellä tämän merkkisellä autolla alkaa heti tappelemaan jonkun tollasen vian kanssa, muutenkin 1.8 taitaa olla se lussuin malli, joten tuo kutoskone ja vähä isompi kone + automaatti pakkovaihteilla houkuttelee suurestiOriginally posted by AnttiJuhani View PostJaa että liitin irti ja romu kiertoon?
Ei tuo valvetronic mikään ihme värkki ole. Käytettyjä osia saa edukkaasti. Laitan omasta projektista infoa kunhan saan tarkennettua vian ja osat tilattua.
Perjantaina vaihtuu kyseiseen vehkeeseen
Toisilla merkeillä olen jo korjaillut tarpeeksi vanhoja romuja, nyt kaipaa jo sitä että sais ajaa ehjällä ja edes vähän luxuksemalla autolla
Ps. Ei tää mikään romu oo
Comment
-
Kurnuttaa kivasti jos DISA on risa, eikä hymyilytä yhtään jos akseli katkeaa ja löytää tiensä männän päälle. Uudenkin voi ostaa tai korjata itse. Lisää infoa German Autosolutionsin sivuilta: KLIK ja KLIK. Myös googleen "m54 disa site:btcf.fi" kertoo aika paljon. Toki voi heittää uuden orkkisosan, ei sekään ole tolkuttoman kallis. Toi korjaussarja lienee kuitenkin kestävämpi.Originally posted by Vilppi132 View PostMenee taas vähän offtopic mut kuulostaa aika hyvältä, tai siis ei pahalta
Mikä tuo DISA on ? kotikonstein vaihto onnistuu ? onko kallis osa ?
Lähinnä kiinostaa kun olisin lähipäivinä vaihtamassa tämän auton tuolla M54B22 moottorilla olevaan E46
Comment
Comment