Kulutus on ihan linjassa. Imusarjan alipainelähtöjen tulpat juuri nuo kaksi mainittua. Ei tietoa montako niitä on siellä, katso määrät ennekuin tilaat vaikka osaluettelossa kerrotaankin tässä tapauksessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54B22 - Ensiomistajan Kysymyksiä
Collapse
X
-
Originally posted by Vilppi132 View PostNuo imusarjan tupit on varmaan osat 15 & 17 ?
Jos niitä vaan kaksi oli ?
DISA:n kohdalla omassani läppärakenne oli ehjä ja toimintakuntoinen, mutta kalvo sen sijaan rikkoontunut, joten päädyin uusimaan koko ventiilin alkuperäisosalla.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by Vilppi132 View PostOkei täytyykin koittaa
Kulutuspuolesta, Tankkaan 90€ ja saan tankin aivan täyteen, D:llä ajaessa sillä täyellä tankilla pääsee noin 600-700km, kuulostaako tutuilta lukemilta ?
Nuo imusarjan tupit on varmaan osat 15 & 17 ?
Jos niitä vaan kaksi oli ?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_2879
Comment
-
-
Luin tässä näitä postauksia, ja aloin ihmettelemään, että mikä tarina tuossa jäätyvässä huohottimessa on talvella näissä vehkeissä ?
Saisiko jonkun linkin johonkin missä käytäis asia läpi että miten sen saa korjattua / ehkäistyä tjs. ??
Olisi kiva ennen talvea saada kuntoon jos tähän ei ole ennen tehty mitään, niinkuin luulen
Comment
-
-
Huohottimen jäätyminen on tosiaan kenties se merkittävin uhkakuva näissä M54-moteissa. Tuossa pitkä keskustelu aiheesta: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=116499
Lontooksi löytyy sitten lisää hakusanoilla M54 ccv replacement tms. Ja kannattaa vaihtaessa suosiolla irrottaa imusarja, vaikka onkin hommaa vähän enemmän niin itse huohotinosien vaihto helpottuu noin tuhatkertaisesti.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Jos et vaihda huohotinta talveksi niin laita ainakin jotain maskin eteen, että moottori pysyy paremmin lämpimänä. Se pohjoismainen vuohitilasta ja siihen kuuluvat eristetyt putket on aika kallis, 200-300€ osat ja työt päälle jos ei osaa/viitsi tehdä ite.
Missä päin asut? Jos sulla on se öljyn mittatikku rikki, niin minulta saat halvalla uuden jos tuon 2.2 litraisen tikku sopii. Käytetty mutta ehjä.--Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--
E46 320 Cab
Comment
-
-
Morjesta!
Olen ostamassa nyt toukkaa automaatilla vm. 2005, 170tkm (M54b22)
Mitä pitäisi ensisijaisesti tarkistaa?
Onko erityisiä huolen aiheita kuin tuo huohottajan ongelmat?
Auto on tuotu juuri ruotsista, ja Sisältää ton kylmän ilman systeemin.
Alusta ja helmat yms muut pellit kyllä hyvässä kunnossa, ei ruostetta..
Auttakaa noviisia!
Comment
-
-
Ostin BMW:n "talvi" huohottimen putkineen. Koko paketti oli alennuksien kanssa hiukan yli 100e. Näiden hinnat tulleet alaspäin.
Vaihtoon ei tarvi imusarjaa irroitella. Samalla tulee katottuu haprastuvat imuletkut imusarjassa, kun purkaa.Last edited by Delphin; 07-08-2016, 20:24.Vanhoja katiskoja.
Comment
-
-
Originally posted by pomo View PostOulun wetterin myyjä otti minulta noista iloisesti hymyillen muistaakseni 280€
Comment
-
-
Joo, Wetteri on tunnettu hinnoittelustaan, se vaan oli silloin talvella pakko Saada nopeasti... Wetteri ei yleensä myy noita kittejä, koska irto-osista saa enemmän rahaa! Näin kertoi siellä töissä ollut. Asiakas on sitä varten, että se maksaa.--Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--
E46 320 Cab
Comment
-
Comment