Hola !
Leikitään ajatuksilla taas välillä !
Nykyinen e46 tourinki omistaa M54B22 Koneen.
Kaikista paras tehon lisäis varmasti olisi vaihtaa siihen M54B30 moottori, ainakin luutavasti helpoin ?
Niillä kun oli tehdasilmotusten mukaan jo n.60Hp eroa.
Ja varmasti 3 litran pataa on hyödyllisempi alkaa kehittää kun tuota 2.2L moottoria.
Näköjään ei hinnalla pilattujakaan ole nuo isommat moottorit. joten tästä syystä mietinkin ihan ajatuspohjalta, että onko kuinka vaikea homma moottorin vaihto ?
Eikös se perjaatteessa sama moottori ole kaikinpuolin mutta isommat mukit jne. sisäisesti eri kilkkeitä...
Meneekö samat liittimet, moottorin tuet ?
Sama liitos vaihteistoon ( automaatti ). Ecu ?
Jne. mitä ny tulee mieleen
Ps. voi olla jo tehty ketju, mutta kännykällä ei tuo haku toimi..
Leikitään ajatuksilla taas välillä !
Nykyinen e46 tourinki omistaa M54B22 Koneen.
Kaikista paras tehon lisäis varmasti olisi vaihtaa siihen M54B30 moottori, ainakin luutavasti helpoin ?
Niillä kun oli tehdasilmotusten mukaan jo n.60Hp eroa.
Ja varmasti 3 litran pataa on hyödyllisempi alkaa kehittää kun tuota 2.2L moottoria.
Näköjään ei hinnalla pilattujakaan ole nuo isommat moottorit. joten tästä syystä mietinkin ihan ajatuspohjalta, että onko kuinka vaikea homma moottorin vaihto ?
Eikös se perjaatteessa sama moottori ole kaikinpuolin mutta isommat mukit jne. sisäisesti eri kilkkeitä...
Meneekö samat liittimet, moottorin tuet ?
Sama liitos vaihteistoon ( automaatti ). Ecu ?
Jne. mitä ny tulee mieleen
Ps. voi olla jo tehty ketju, mutta kännykällä ei tuo haku toimi..
Comment