330d vai xd?
Collapse
X
-
Juu onhan tuo automaatti diisselissä siihen "sopiva" mutta ainakin jos nelivetoa olet mietimässä niin yksi sulake vähemmän jos löydät manuaalina.Ja jos radalla haluat käydä niin kesällä kun talvella niin ei tarvii pelätä että laatikko porsii nimenomaan siellä.330xd manuaalina oisi vieläkin minun valintani.Takakontti ei tosiaan järin suuri ole mutta eiköhän se e36 toukan hakkaa.Kyllä mä sinne nipinnapin rinnakkain aina 17" rengassarjan sain vierekkäin.
-
Katohan, hyvin tullu vastauksia. Joo kilometrejä tulee sen verran että dieseli kannattaa olla, mutta ei bensatkaan ole pois suljettu ja eikös tuo 330i ole moottorin puolesta aika varma peli.
Miten on nuissa bensa vehkeissä autimaattilaatikot kestäny? Ja onko tuossa m57n moottorissa gm vai zf laatikko jos on automaatti?
Leave a comment:
-
Automaattina diesel pitää ostaa. Minulla oli käyttiksenä lähes 250tkm vuosina 2006-2014 E46 330xd. Muuten kiva auto, mutta 3er
ja etuvetareiden kanssa ongelmia ja selittämättömiä voimansiirron tärinöitä oli.
Mukava kyllä ajaa talvella vaikka saksankitkoillakin ja renkaat kuluivat todella tasaisesti.
Edit: Omasta mielestä tuo kontti ei vedä juuri mitään, lähinnä takapenkit kaadettuna vetää. Pyöräkotelot kaventavat jo muutenkin kapeaa autoa ja konttia liikaa. Tosin minulle F11:kin on toivottoman pieni.
Leave a comment:
-
Kokoontaittuvat reilun kokoiset rattaat ainakin menevät heittämällä konttiin. Muutoinkin vetää sisäänsä aika hyvin tavaraa, takapenkit kaadettuna on tullut kuskattua jo isohko keittiösaareke ja lipastokin vaivatta.
Tuleeko kilometrejä niin paljon että diesel kannattaa? 325i-330i automaattina ja takavetoisena on mainio kombo, liukkaillakin kulkee varsin vaivattomasti ja vakaasti kun painojakauma on kohdillaan.
Leave a comment:
-
D
Kaiken varmin noista olis ostaa facelift 204hp mallin toukka.Originally posted by tdspenari View PostMiten tuo e46 tourinki, mahtuuko lastenrattaat konttiin? Onko yhtään isompi kuin e36?
Katellu nuita niin minkälaista moottori/laatikko/vetotapa yhdistelmää suosittelette ja kokemuksia olisi myös hyvä kuulla kustakin yhdistelmästä.:think
Eli m57n koneinen ja manuaalina tietysti.
Tuota e46 koria ei ole oikeestaan ihan täydellisesti suunniteltu vielä nelivetona.
Mitä nyt tuttujen puolesta kuullut tosta nelivedosta.
Joku korjatkoon.
Itsellä 2002 facelift 330d m57.
Pomminvarmoja laitteita on.
Leave a comment:
-
330d vai xd?
Miten tuo e46 tourinki, mahtuuko lastenrattaat konttiin? Onko yhtään isompi kuin e36?
Katellu nuita niin minkälaista moottori/laatikko/vetotapa yhdistelmää suosittelette ja kokemuksia olisi myös hyvä kuulla kustakin yhdistelmästä.:thinkTags: None
Leave a comment: