.....
Hehkujen vikakoodin lukemisesta
Collapse
X
-
Tarkoitettiin tässä jotain iCarsoft i910 tapaista laitetta? Kyllähän tuollaisellakin pitäisi vikakoodit saada ulos. Toki parempiakin ohjelmia on ja kannattaa ne koodit vielä lukaista INPA/ISTA/DIS tms lukijalla. Vika kannattaa kyllä selvittää ennen kuin alkaa osia vaihtelemaan, ei ole halpaa huvia.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Kone on siis M57N eli se tehokkaampi, hehkujen ohjausyksiköllä, ei releellä. Omasta X5 näytti vikakoodit kaikkien hehkujen olevan rikki, mutta tosiasiassa kaikki oli ihan ehjiä ja hiljattain vaihdettuja. Sensijaan ohjausyksikkö oli rikki ja siitä ei tullut mitään koodia.:think*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
Nuo vaihdetaan yleensä samaan aikaan, eikä vikakoodilaitteisto osaa sanoa onko vika hehkuissa/yksikössä.Originally posted by Esal View PostKone on siis M57N eli se tehokkaampi, hehkujen ohjausyksiköllä, ei releellä. Omasta X5 näytti vikakoodit kaikkien hehkujen olevan rikki, mutta tosiasiassa kaikki oli ihan ehjiä ja hiljattain vaihdettuja. Sensijaan ohjausyksikkö oli rikki ja siitä ei tullut mitään koodia.:thinkG20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Juu näin on ja jos hehkuyksikkö on pimeänä, ilmoittaa että kaikki hehkut on pimeänä. Ei inpa tietääkseni ilmota että yksikkö on rikki.Originally posted by Esal View PostMiksei muka osaa?
Jos otat 1 hehkunjohdon irti, niin siitä tulee yksilöity vikakoodi muiden toimiessa normaalisti.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
Itse vaihdoin syksyllä kaikki hehkut ja ohjainboksin e46 M57N. Ohjainboksi ja hehkut on kyllä tosi jemmassa, että ensinnäkin kun imusarjan irroittaa on syytä vaihtaa tiivisteet samalla ja putsata EGR. Oli myös aika pask*mainen saaha ohjainboksi pois paikaltaan kaikkien letkujen ja johtojen seasta.Originally posted by nixfinity View PostTarkoituksena on juu vaihtaa koko satsi + ohjainboksi kerralla, kunhan raha-asiat lutviutuu.
Ilmeisesti sitten normaalia muutaman sekunnin kestoinen, pieni käynnin epätasaisuus aamun ensikäynnistyksellä, lämpötilan tippuessa alle -10c?
Mulla anto inpa kyllä lähes kaikista hehkuista vikakoodin ja myös ohjainboksista.
Ja nyt uusilla hehkuilla ja boksilla käy kylmänä kuin vanha volvo...mutta loppuu kun lämmöt nousee ja kysesssä on automaatti.
Yritän saaha kuvaa vikakoodeista
Nyt: -17 G30 530e M-Sport
Ex: -04 E46 330dA M57N M-Sport II
-95 E34 525TDS Toukka
Comment
Comment