Mulla risa disa tekin lähdöistä sen tuntuisia, kuin kytkin olisi loppu. Täristi nostettaessa kytkintä ja lähdöt oli aina semmosia epämääräisiä. Olin jo henkisesti varautunut kytkinremonttiin, mutta disan vaihdon jälkeen katosi kaikki ongelmat ja auto pelaa taas niin kuin pitää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 325i nyökyttelyä lähdössä
Collapse
X
-
Originally posted by Antti O View PostOtappa inpalla tai vastaavalla koodit ulos ja laita kuva tänne
0000d3 dme: idle-speed control valve, mechanical fault
ICV vaihdettu, ei auttanut. Mitä seuraavaksi kannattais kokeilla?
Autoon on vaihdettu myös Bremin Maf, pitäiskö olla joku muu?Last edited by billie; 17-01-2018, 11:58.
Comment
-
-
Mitä teit ja miten korjasit Disan?
Mitä teit ja miten korjasit Disan? Ostitko korjausasarjan Englannista X8R:tä
sarjan Code X8R0043 BMW Disa repair kit 2.2 2.5..
Originally posted by Juppe View PostMulla risa disa tekin lähdöistä sen tuntuisia, kuin kytkin olisi loppu. Täristi nostettaessa kytkintä ja lähdöt oli aina semmosia epämääräisiä. Olin jo henkisesti varautunut kytkinremonttiin, mutta disan vaihdon jälkeen katosi kaikki ongelmat ja auto pelaa taas niin kuin pitää.
Comment
-
-
Mulla tämä oire on hyvinkin vittumainen. Tässä threadi.
Ratkaisua odotellessaMuutama vuosi tässä jo ihmetelty.
Comment
-
-
Eikö tähän ole löytynyt mitään selvää syytä? On aika ärsyttävä ongelma ja varmasti kytkinkin ottaa itteensä ennenpitkää. Itsellä ei imuvuotoja ja pa-suodatin vaihdettu jossa on paineensäädin, ei vikakoodeja mistään...
Onko m54 kaasuläpälle tai polkimelle mitään sopeutuskikkaa?e46 325i Touring ex. e61 520d -06, e39 523i, e46 328i Touring, Evolution IV, e34 525i, e36 325i Coupe, e36 325i Coupe M3 Replica
Comment
-
Comment