Mun himmeä kristallipallo näyttää ettei tuo N42 moottori siirry elävien kirjoihin anturijumpalla. Sammakon sisälmyksien sanomaa tulkitessani heräsi vahva visio, josko nuo jakomerkit kannattas tarkistaa. Lunderson post #2 jako hypännyt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw 318 ei käynnisty
Collapse
X
-
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
-
-
Eikö nyt kuitenkin kannata sulkea pois todennäköisimmät helpot kohteet. Onko nyt siis niin että olette jumpanneet kampiakselin anturin kanssa kaksi kerta edes takas ilman että nokka-antureihin on koskettu? Samalla kysyisin onnistuuko sen vaihto ilman että imusarja otetaan irti? Kuten aiemmin totesin kone ei lähde käyntiin jos joku antureista on morjes. Toisaalta tarina ei kerro mitä koodeja on saatu ulos. Jos jako on hypännyt niin ulos saatu data kertoo sen ("timing over retarded" tai "-over advanced"). Jos koodi on jostain signaalin tasosta tai anturista itsestään niin vaihda nyt ne anturit ja tarkista johdotus. Jos ei vaihtamalla parane niin sitten jaon tarkastus - siinä menee 2-3 tuntia ja tarvitsee jaontarkastus-satsin..
Tarvikeanturi on arpapeliä - se voi toimia koko auton loppu-iän tai sitten 50km. Kyllä se saksalainenkin osaa hankkia kiinalaisen anturin ja pakata se saksalaiseen pahvilaatikkoon. Kyseessä on ihan yksinkertainen Hall-anturi mutta kun saksalainen valopää on laittanut 105 astetta jäähyjärjestelmän lämpötilaksi niin ymmärrätte varmaan ettei mikä tahansa kierrätystupperwaremuoviin kiedottu anturi kestä sitä öljykylpyä...Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
Comment