Hellou ajattelin vaihtaa tohon pikku bemariin ensin pelkän vauhtipyörän ja kytkimen, mutta nyt on koneen kylmänä käynnistäessä ja lämmetessä ruvennu tulemaan palanutta öljyä sen verran läpi et ahdin taitaa olla valmis
Mimmosia ahtimia näihi sais sopimaan vai pitäiskö vaan pro turbolle antaa vapaat kädet ja tehdä vakio ahtimelle taikoja lisä voiman toivossa
Riittääkö muuten orkkis välijäähy jos ruvetaan ahtamaan enemmän
Ja sitten alkuperäinen tarkoitus eli kytkin ja vauhtis täräjää hiukan ja kytkin luistaa isommilla vaihteilla vedossa...
Koitin kattoa netistä kovaa vauhtista ja piukempaa asetelmaa mut en ole ihan varma mikä sinne sopii.
Jos joku on omaansa ne joskus vaihtanut niin arvostaisin tietoja tai linkkiä
Ja m57 ja m57n oli ilmeisesti jotain eroa vaihteistossa ja kytkimessä
Auto siis 2004 e46 200tkm mittarissa ja 535d suuttimet laitettu

Mimmosia ahtimia näihi sais sopimaan vai pitäiskö vaan pro turbolle antaa vapaat kädet ja tehdä vakio ahtimelle taikoja lisä voiman toivossa

Riittääkö muuten orkkis välijäähy jos ruvetaan ahtamaan enemmän

Ja sitten alkuperäinen tarkoitus eli kytkin ja vauhtis täräjää hiukan ja kytkin luistaa isommilla vaihteilla vedossa...
Koitin kattoa netistä kovaa vauhtista ja piukempaa asetelmaa mut en ole ihan varma mikä sinne sopii.
Jos joku on omaansa ne joskus vaihtanut niin arvostaisin tietoja tai linkkiä

Ja m57 ja m57n oli ilmeisesti jotain eroa vaihteistossa ja kytkimessä

Auto siis 2004 e46 200tkm mittarissa ja 535d suuttimet laitettu
Comment