Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 M47n dampperin vaihto (E87/E9x/E6x/E83)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Palosella
    Bimmer Rookie
    • Aug 2012
    • 84
    • Hyvinkää

    #16
    Originally posted by peltone View Post
    Noniiiiin, sielläpä se uusi osa pultteineen on.

    Työkalulla ei loppujen lopuksi tehnytkään mitään. Tehtiin se uuden osan ulokkeiden mukaan mutta
    tuossa alkuperäisessä oli pienemmät ulokkeet niin se työkalu sitten söi vaan ulokkeiden reunat.

    Rekkahallilla paineilmapyssyt oli korvattu Fuel:illa, ei sekään mitään muuta tehnyt kun levitti pultin keräämät katupölyt.

    Taaempi pohjamuovi irti ja jykevä metallitanko vauhtipyörän kurkistusluukusta vauhtipyörän isoon reikään ja kone saatiin lukkoon.
    Isolla jatkolla vääntämää ja muutaman pultin naksauksen jälkeen lähti pultti nätisti irti.

    Sama sitten toiseen suuntaan, vp lukkoon, ensin 100Nm momenttiavaimella ja sen jälkeen hylsyn väliin astemittari ja 60,60 ja 30 astetta.
    Hihnat paikalleen ja käynnistys, hyvä tuli. Auto kasaan ja kotiin.

    Kuulostaa tutulta Meillä oli dampperi niin huonona jo, että remmi katkesi ja hihnapyörä oli irronnut vulkanoinnista 90% jo. Nyt pelaa taas
    e91 325dA -08
    ex. e46 320dA touring -02

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎