Originally posted by Maxine
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 ohjaus hakee.
Collapse
X
-
Autossa ihan vakioalusta, ei mitään erikoista. Tuo ohjauksen nivel voisi olla yksi potentiaalinen vaihdettava. Se tosiaan uusimatta ja kilometrejä lähes 300 tkm. Aika paljon on jo uusittukin. Korjaaja kysyi onko hammastanko tarkastettu. Onko tuo nivel osa hammastankoa? Vai ihan muussa paikassa. Schmiedmannin verkkokaupan mukaan 2h työ vaihtaa. Muutaman satasen joutuu tuohonkin upottamaan, viimeinen remontti huuhtaisi 1.500.
Comment
-
-
Originally posted by expertti View PostJoko tämä ongelma ratkennut? Syy oli?
Näitä vastaavia topikkeja löytyy vaikka kuinka paljon. Mahtavia kun itse on etsimässä apuja...
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostJuu, saman huomasin itsekin. Uretaanit pois ja kumi/öljytäytteiset tilalle ja meno rauhottui. Uretaanien kanssa tuli jokainen ura ja asfaltin sauma läpi rattiin.F11 525 3.0 -10
Ex E46 330d Touring -00
Ex 316/325 '85
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostE46:ssa kaikki puslat uretaania ja kulkee suoraan kuin Valtion Rautateiden kulkupelit. Etsikää vikoja kiemurtelulle jostain muualta alustasta kuin puslista. Ensimmäisenä tarkastaisin vanteiden ET ja takabanaanien puslat.
Comment
-
-
Samaa mieltä, ei se perimmäinen syy ole uretaanipuslissa, vaan ne toki voivat vahvistaa ilmiötä. Mullakin löytyy uretaanipuslitettu E46 joka kulkee suoraan kuin juna.Alkuun oli samaa "hyökkäilevää" oiretta mutta hävisi kun uusi renkaat ja alustaa isolla kädellä + teetti nelipyöräsuuntauksen.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Comment