E46 ohjaus hakee.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DropIt
    replied
    Originally posted by expertti View Post
    Joko tämä ongelma ratkennut? Syy oli?
    Mikä ihmisiä vaivaa etteivät vaivaudu kertomaan lopullista syytä ongelmilleen.

    Näitä vastaavia topikkeja löytyy vaikka kuinka paljon. Mahtavia kun itse on etsimässä apuja...

    Leave a comment:


  • expertti
    replied
    Joko tämä ongelma ratkennut? Syy oli?

    Leave a comment:


  • Maxine
    replied
    Oma auto kävi tai yritin sen käyttää kulmien säädössä. Osasyy auton levottomaan käytökseen on *askana oleva takapää, puslia menee vaihtoon. Taidan avata oman ketjun tälle. Etupäästä ei löytynyt nopeasti enää vikaa.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Nivel on hammastangon ja rattiakselin välissä.

    Leave a comment:


  • Maxine
    replied
    Autossa ihan vakioalusta, ei mitään erikoista. Tuo ohjauksen nivel voisi olla yksi potentiaalinen vaihdettava. Se tosiaan uusimatta ja kilometrejä lähes 300 tkm. Aika paljon on jo uusittukin. Korjaaja kysyi onko hammastanko tarkastettu. Onko tuo nivel osa hammastankoa? Vai ihan muussa paikassa. Schmiedmannin verkkokaupan mukaan 2h työ vaihtaa. Muutaman satasen joutuu tuohonkin upottamaan, viimeinen remontti huuhtaisi 1.500.

    Leave a comment:


  • Juppe
    replied
    Mites se nivel. Sopis aika hyvin oireisiin.

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Originally posted by Maxine View Post
    Selvisikö mikä oli vikana ja tuliko kuntoon?

    Omassa pelissä täysin sama vaiva ja olen huomannut että huonot alapallot pistää täristämään normiajossa, nuo alatukivarren takapuslat auttaa että mennään pehmeästi kohtisuoraan vastaantulevien saumojen yli mutta annas olla kun hypit ratikkakiskojen yli tai muun ei viivasuoran esteen, pienistä kuopista puhumattakaan. Ratti ottaa silmänräpäyksessä sellaisia 1/8 kierroksen kokoisia heilahduksia ja hakee uutta suuntaa. Omassa autossa vaihdettu 1,5 v sisään: etualatukivarret puslineen, raidetangot kokonaan, koiranluut, iskarit ja jouset sekä iskareiden yläpäät eteen ja taakse ja ostettu uudet kesä- ja talvirenkaat. Tuo ohjauksen hakeminen ei ole muuttunut vaikka toki tuntuu osin jämäkämmältä käteen mutta selvästi väljää on vielä jossain, eikä auto kulje pehmeästi. Mitään kilinää en kuule, joten kovasti kiinnostaa mitä tuolle autolle tehtiin. Itse menossa vielä kulmien säätöön kun juuri sain auton viimeisestä remontista.
    Onko vakioalusta / korkeus vai madallettu?

    Leave a comment:


  • Maxine
    replied
    Selvisikö mikä oli vikana ja tuliko kuntoon?

    Omassa pelissä täysin sama vaiva ja olen huomannut että huonot alapallot pistää täristämään normiajossa, nuo alatukivarren takapuslat auttaa että mennään pehmeästi kohtisuoraan vastaantulevien saumojen yli mutta annas olla kun hypit ratikkakiskojen yli tai muun ei viivasuoran esteen, pienistä kuopista puhumattakaan. Ratti ottaa silmänräpäyksessä sellaisia 1/8 kierroksen kokoisia heilahduksia ja hakee uutta suuntaa. Omassa autossa vaihdettu 1,5 v sisään: etualatukivarret puslineen, raidetangot kokonaan, koiranluut, iskarit ja jouset sekä iskareiden yläpäät eteen ja taakse ja ostettu uudet kesä- ja talvirenkaat. Tuo ohjauksen hakeminen ei ole muuttunut vaikka toki tuntuu osin jämäkämmältä käteen mutta selvästi väljää on vielä jossain, eikä auto kulje pehmeästi. Mitään kilinää en kuule, joten kovasti kiinnostaa mitä tuolle autolle tehtiin. Itse menossa vielä kulmien säätöön kun juuri sain auton viimeisestä remontista.

    Leave a comment:


  • expertti
    replied
    Originally posted by B-Girl View Post
    Vaihdoitko iskarit kokonaan vai teit jotain iskareiden yläpäille?
    Iskareita ei vaihdettu kun ne ok. Vaihdatin vain uudet yläpäät. Niistä oli laakerit mennyt väljäksi. Huomasi ja tunsi kun yläpää oli käsissä, välystä oli laakereissa. Paikoillaan ollessa tuota välystä ei pääse tuntemaan kun jousikuorma+ auton paino lepää laakerilla...

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Banaanien puslat, niistäkö kyse ?

    Nehän maksaa 20€/kpl täällä riistolandiassa.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by b-girl View Post
    140€ kpl
    Mitä !?!?

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by B-Girl View Post
    Vaihdoitko iskarit kokonaan vai teit jotain iskareiden yläpäille?
    Iskarin yläpäistähän tuossa puhutaan. Onko se auto nyt käynyt siellä pajalla selvitettävänä?

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Mistä eurooppalaisesta liikkeestä nuo takapulsat kannattaa hankkia? 140€ kpl kuulostaa siltä, että kohta syödään pelkkää kaurapuuroa kuukausi.

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Originally posted by expertti View Post
    Joko oli etuiskarien yläpäät tarkastettu/vaihdettu. Itsellä ainakin auto käytös oli enemmän kuin oikuttelevaa,levotonta. Syyksi paljastui nuo yläpäät. Auto rauhoittui kerralla vaihdon jälkeen.
    Vaihdoitko iskarit kokonaan vai teit jotain iskareiden yläpäille?

    Leave a comment:


  • expertti
    replied
    Joko oli etuiskarien yläpäät tarkastettu/vaihdettu. Itsellä ainakin auto käytös oli enemmän kuin oikuttelevaa,levotonta. Syyksi paljastui nuo yläpäät. Auto rauhoittui kerralla vaihdon jälkeen.

    Leave a comment:

Working...
X