Motonetin 25€ trw ja 20€ meyle vakaajan pystytanko on ihan tuota tavallista "tarvike" tavaraa. Kestää sen katsastusvälin nippa nappa.
Ei todellakaan voi sanoa alkuperäislaatuiseksi osaksi.
Vaikka motonetin tekstissä lukee saattaa olla lemförder niin ei se vaan tuohon 25€ hintaan ole. Lemförderin tukkuhintakin on jo huomattavasti tuota korkeampi.
Ja tulee siitä osien hakemisestakin tai tilaamisestakin kustannuksia.
E46 ohjaus hakee.
Collapse
X
-
Originally posted by Spetke View PostEn tiedä millaisia massi nippuja Dj Nikspertti on tottunu käsittelemään mutta alkuperäiset vakaajatangot maksavat 104€ pari / Lemförderit 86€ pari / pilipali tangot 50-60€ pari. + vaihtotyöt päälle.
Toki jos Ugandasta tilaa ja kummisetä asentaa ilmaiseksi niin homma voi olla sitten toisin
OE-vaihtoehto(Lemförder)
Meyle-HD vaihtoehto
Jos nyt ottaa vaikka nuo Meylet niin en pidä kyllä 40€ pahana rahana ja ei en ole voittanut eurojackpotissa enkä asu loimaallaJa vaihtotyö on itsekin todella helppo tehdä. Ymmärrän kyllä että vaihtotyö maksaa korjaamolla tottakai jos ei ole osaamista vaihtaa osia itse.
Leave a comment:
-
Originally posted by Spetke View PostEn tiedä millaisia massi nippuja Dj Nikspertti on tottunu käsittelemään mutta alkuperäiset vakaajatangot maksavat 104€ pari / Lemförderit 86€ pari / pilipali tangot 50-60€ pari. + vaihtotyöt päälle.
Toki jos Ugandasta tilaa ja kummisetä asentaa ilmaiseksi niin homma voi olla sitten toisinHyi saatana.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dj Niksperi View Postkoiranluut nyt suuntavakauteen vaikuta mutta varsinkin kun ne kannattaa samalla vaihtaa kun eivät maksa käytännössä mitään.
Toki jos Ugandasta tilaa ja kummisetä asentaa ilmaiseksi niin homma voi olla sitten toisin
Leave a comment:
-
Originally posted by jr66 View PostÄlä mene vielä, Jupen tark. ohjauksen nivel missä on niitit eivät ole niksperin kuvassa vaan tässä http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...er_joint_assy/ kuvia https://www.google.fi/search?q=32+30...w=1143&bih=730 Niksperin kuvassa ovat raidetangot ja toisessa kuvassa vakaajan koiranluut, varsinkaan niiden vaikutusta suuntavakavuuteen en ymmärrä.
Tuo ohjausnivelen linkitys on hyvä lisä. Se jäi itseltä kokonaan tuohon laittamatta
Leave a comment:
-
Originally posted by jr66 View PostLuult. takatukivarren etupusla((t)
Eli ”banaanin” etupuslat, eivät välttämättä katsomalla näytä hajallisilta mutta pieni annos isompaa ruuvimeisteliä tai sorkkarautaa paljastaa karun totuuden.
Leave a comment:
-
Mulla oli aivan sama ongelma omassa.
Ohjausnivelessä oli väljää, mutta myös hammastanko ja etutukivarsien takahelat vaikuttaa suuntavakauteen. Eiköhän se ongelma löydy tuosta pyhästä kolminaisuudesta.
Leave a comment:
-
Älä mene vielä, Jupen tark. ohjauksen nivel missä on niitit eivät ole niksperin kuvassa vaan tässä http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...er_joint_assy/ kuvia https://www.google.fi/search?q=32+30...w=1143&bih=730 Niksperin kuvassa ovat raidetangot ja toisessa kuvassa vakaajan koiranluut, varsinkaan niiden vaikutusta suuntavakavuuteen en ymmärrä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dj Niksperi View Post
Tuosta kuvasta osat 6 ja 7.
Linkki kuvaan ja osanumeroihin.
Tuosta kuvasta osat 5 ja 6. Sama osa kelpaa molemmille puolille.
Linkki kuvaan ja osanumeroihin.
Noilla nyt alkuun koittamaan. Eivät ole kalliita osia.
Leave a comment:
-
Tuosta kuvasta osat 6 ja 7.
Linkki kuvaan ja osanumeroihin.
Tuosta kuvasta osat 5 ja 6. Sama osa kelpaa molemmille puolille.
Linkki kuvaan ja osanumeroihin.
Noilla nyt alkuun koittamaan. Eivät ole kalliita osia.
Leave a comment:
-
Ohjauksen nivel? Mikä osa?
Tarvitsen tarkennusta mistä ohjauksen osasta on kyse. Ohjauksen nivel on liian laaja termi, koska en ole autoekspertti.
Tämäkö?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...MW-318Ci&mg=26
Leave a comment:
-
Originally posted by Juppe View PostVoit myös koittaa isommalla nopeudella löytyykö ohjauksesta ns. "tyhjää aluetta", jossa pieni ratin kääntely ei vielä vaikuta kulkusuuntaan. Jos löytyy, niin tämäkin viittaa siihen niveleen.
Nivel vaihtoon!
Raporttia tippuu kun homma on valmis.
Leave a comment:
-
Voit myös koittaa isommalla nopeudella löytyykö ohjauksesta ns. "tyhjää aluetta", jossa pieni ratin kääntely ei vielä vaikuta kulkusuuntaan. Jos löytyy, niin tämäkin viittaa siihen niveleen.
Leave a comment:
Leave a comment: