Linkataas tännekin josko apuja/ideoita olisi: https://www.btcf.fi/forum/showthread...93#post4206693
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54 hyytyi ajosta, ei vikakoodeja
Collapse
X
-
Polttoaine sieltä puuttuu varmastikin. :think
Jos ja kun ei ole sopivaa painemittaria käsillä, niin kokeilee vaikka painaa venttiilistä että onko siellä suutintukissa painetta startattaessa. Samanlainen venttiili kuin renkaassa, muistaakseni siinä etupäässä suutinkiskoa (ei jaksa lähteä pihalle tarkistamaan ja nostamaan peltiä ylös).
EVERYTHING | WORKS
-
-
En tiiä E46:sta mutta tutulla oli vastaava homma E39:ssä, syy bensapumpun liittimessä.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Oireet viittaavat vahvasti siihen että bensiksellä onkin saanut E85:n hinnalla ehtaa pöllö-öljyä. :think No täytyy kehitellä joku astia johon valuttelee bensatukilta ainetta haisteltavaksi..
Edit. Ja niinhän se oli että tukille ei tule mitään, noinkohan on alle vuoden ikäinen Walbro jo rentoutunut..Last edited by Wespa; 30-05-2020, 21:24.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
On joo etanolin kestävä.
Eipä taida olla pumpussa vika. Ei tule virtaa ollenkaan pumpulle, rele ja molemmat sulakkeet tsekattu ja ne ovat ok. Kohta alkaa ideat loppua kesken, olisipa edes omassa pihassa niin saisi rauhassa tutkia.
Edit. Loputkin asiaan mahdollisesti vaikuttavat sulakkeet (onhan niitä näköjään parikymmentä) tsekattu, kaikki kunnossa. Turhauttaa. Pumppu ei saa priming-virtaa ollenkaan edes hetkeksi kun avaimen kääntää kakkosasentoon, eikä myöskään virtaa pumpun liittimeen kun yrittää käynnistää autoa.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Aika vaikea sitä paikoillaan ollessa on mitata tavallisilla yleismittarin ”päillä”, eli ihan kädessä oli. Tähän mennessä rikkinäiset sulakkeet ovat näyttäneet ääretöntä vastusta, mutta ei näköjään tällä kertaa.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostAika vaikea sitä paikoillaan ollessa on mitata tavallisilla yleismittarin ”päillä”, eli ihan kädessä oli. Tähän mennessä rikkinäiset sulakkeet ovat näyttäneet ääretöntä vastusta, mutta ei näköjään tällä kertaa.
Tarkistappa että ne sulakkeen kontaktit ovat ihan kuosissa.
Tavallinen sulakehan on ehjänä täysi oikosulku. Oikeastaan kaikki muu tulos kertoo sulakkeen olevan jotenkin rikki.
Comment
-
Comment