PRKL! vaikka otan luistoneston pois päältä-pidän n 5 sek. syttyy luistonesto merkki ja käsijarrunvalo keltaisena niin silti pätkii kierroksia n 3-4 tonnin kohalla! mikä saakeli vikana vai onko normaalia? KOKEMUKSIA??
Sen tiedän, että ei tuo vika normaalia ole. Mistä johtuu, en osaa sanoa, mutta joku ohjausboksi siellä varmaan vetelee omia kiemuroitaan! Viisaammat neuvokoon!?
Ihme vika, aivan niinkuin ei olisi mennyt kokonaan päältä, vaan olisi jäänyt siihen puolikkaaseen tilaan, eli kun kerran näpäyttää sitä ASC-nappulaa niin se antaa vähän sudittaa... Kannattaa käydä vikakoodit luetuttamassa!
Itse olen tänä "talvena" uudet kitkat jo puoliksi pilannut,.. aina kun kissoja kyydissä, niin on pakko härnätä- rattimies
juu eli ongelma esiintyy vain 2 vaihteella suht hitaassa vauhdissa. kun on 3:nen pesässä ja vauhtia enemmän niin sit antaaa viedä sladeissa mielin määrin eikä pätki yhtään! kummajuttu!! ja oli just huollossa eikä mitään vika koodeja ollu ja on tehny samaa ennen huoltoakin
Tuossa minun E46:ssa tuo ASC ei taida oikein pelittää kunnolla. Mulla on sellanen tuntuma, että tuo kaasuläpän rajoitus ei toimisi. Paikalta kun lähtee liukkaalla liikkeelle niin jarrut puree kiinni, mutta mitään tehon rajoitusta ei tunnu olevan. Vika indikaatioita ei ole. Millä pystyis testaamaan tuon kaasuläpän rajoituksen toiminnan?
ASC = vetoluistonesto, vain yksi asento päällä/pois.
DSC = ajonhallintajärjestelmä kertapainallus, niin saa välimoodin päälle, noin 5.sek. niin saa kokonaan pois. (E46 ei X mallit)
ASC = vetoluistonesto, vain yksi asento päällä/pois.
DSC = ajonhallintajärjestelmä kertapainallus, niin saa välimoodin päälle, noin 5.sek. niin saa kokonaan pois. (E46 ei X mallit)
Piip, väärä vastaus. Ellei sitten tuo facelift/ei facelift ole E46:ssa ratkaiseva tekijä. Facelift E46:ssa lähtee ASC:n vetoluistonesto pois kun painaa kerran mutta jarrut edelleen jakavat voimaa takapyörien kesken. Ei kuitenkaan sudi vapaasti ja luistoonkaan ei lipeä kovin herkästi. Ns. sähköinen-lukkoperä asento, joka kuitenkaan ei ole läheskään niin hyvä kun miltä kuulostaa. Sit ku painaa n. 5s pohjassa niin syttyy toinenkin valo, jolloin ei ole enään mitään rajoituksia voimassa.
ASC = vetoluistonesto, vain yksi asento päällä/pois.
DSC = ajonhallintajärjestelmä kertapainallus, niin saa välimoodin päälle, noin 5.sek. niin saa kokonaan pois. (E46 ei X mallit)
Mulla löytyy tälläkin hetkellä 2 bemaria missä tuo sun "fakta" ei päde!
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Piip, väärä vastaus. Ellei sitten tuo facelift/ei facelift ole E46:ssa ratkaiseva tekijä. Facelift E46:ssa lähtee ASC:n vetoluistonesto pois kun painaa kerran mutta jarrut edelleen jakavat voimaa takapyörien kesken. Ei kuitenkaan sudi vapaasti ja luistoonkaan ei lipeä kovin herkästi. Ns. sähköinen-lukkoperä asento, joka kuitenkaan ei ole läheskään niin hyvä kun miltä kuulostaa. Sit ku painaa n. 5s pohjassa niin syttyy toinenkin valo, jolloin ei ole enään mitään rajoituksia voimassa.
Piip, missä on myyty facelift E46 malleja, joissa olisi vielä ASC? Eiko DSC tullut vakioksi faceliftin mukana? Minulla ei ole missään E46 ASC mallissa ollut tuota toimintoa, vain DSC versioissa. Tosin eihän se sitä tarkoita ettei niitä voisi olla.
Comment