Pelittääköhän mulla tuo ACS kunnola kun siinä ei tunnu olevan ollenkaan tuota kaasuläpänrajotusta? Eikö tuossa pitäs olla ACS-T?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 46 ACS luistonesto
Collapse
X
-
Originally posted by Convertible View PostMitä E46 malleja ne sitten on, joista tuo välimoodi löytyy jo ASC versioissa? Ja Rahu ottaa ihan rauhassa, ei ole kovin vakava asia?
E46 -02(facelift) jossa asc ja nappi toimii 2 vaiheisena.
E39 -99 jossa dsc eikä ole tuota toista vaihetta ollenkaan eli joko päällä/pois.
DSC ei ole tullut vakiona facelifteihin kuin ehkä suomessa, viime viikolla näin viimeksi sellaisen facelift E39:n missä oli asc.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostTietääkö kukaan?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostPiip, missä on myyty facelift E46 malleja, joissa olisi vielä ASC? Eiko DSC tullut vakioksi faceliftin mukana? Minulla ei ole missään E46 ASC mallissa ollut tuota toimintoa, vain DSC versioissa. Tosin eihän se sitä tarkoita ettei niitä voisi olla.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Taidan rakentaa tuon migleniumin piuhan jolla pääsis käsiksi noihin muihinkin purkkeihin. Saapii joululoman ajaksi jotakin rakenneltavaaMulla on tuo elmscan5 diagnostiikka piuha, mutta sillä ei pääse käsiksi ko vai moottorin ohjaus purkkiin. Jospa alkais mahdollinen vika löytyä.
Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Ainakin omassa compactissa toi asc+t toimii kaksivaiheisesti. Kun pelkkä kolmio palaa se antaa viedä vähän sladissa mutta puuttuu jossain vaiheessa peliin. Sladiinkaan se ei ihan helposti lähde. Sitten molemmat valot palaessa menee kunnolla kahvassa. Eihän se pelkkä vetoluiston esto oo. Ainakin omassa autossa se kyllä oikaisee muutkin luistot. Voi olla ettei kovat vastaheitot sitten enää oikea tolla järjestelmällä... Olis kiva tietää mikä ero tolla asc+t systeemillä on verrattuna dsc:hen. Hyvin se kyllä on mulle riittänyt.
Edit: onkohan tosta asc:sta eri versioita tullu ajan saatossa...
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostAinakin omassa compactissa toi asc+t toimii kaksivaiheisesti. Kun pelkkä kolmio palaa se antaa viedä vähän sladissa mutta puuttuu jossain vaiheessa peliin. Sladiinkaan se ei ihan helposti lähde. Sitten molemmat valot palaessa menee kunnolla kahvassa. Eihän se pelkkä vetoluiston esto oo. Ainakin omassa autossa se kyllä oikaisee muutkin luistot. Voi olla ettei kovat vastaheitot sitten enää oikea tolla järjestelmällä... Olis kiva tietää mikä ero tolla asc+t systeemillä on verrattuna dsc:hen. Hyvin se kyllä on mulle riittänyt.
Edit: onkohan tosta asc:sta eri versioita tullu ajan saatossa...
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Juice View Post99 300-sarja, kertapainallus ja koko DSC sydeemi kerralla veks, kätsy. Päällä ollessaan DSC todellakin toimii, eli jarruttelee joka pyörää tarvittaessa ja myös pudottaa inhottavasti kaikki tehot pois, jos tarpeeksi liukasta (kiva risteyksissä, kun joku meinaa tulla kyljestä sisään). Missä vaiheessa tullut paina sitä saamarin nappia ja odota henkes kaupalla ?
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
Comment