E 46 ACS luistonesto

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• -PT-
    replied
    Ja taas ei toimi. Tuota onko se näkösällä se tehonrajoitusläppä systeemi?. Olisko kellään kuvia siitä tehonrajotusläpästä. Yritin ettiä realoem.comista mutta ei osunu silmään .

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Nyt taas tuntuu toimivan luistonesto . Viimeksi kun luistonesto ei pelittänyt niin oli pakkasta. Nyt kun ulkona on +2ºC lämmintä niin luistonesto pelittää taas. Tais olla joku paikka jäässä

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Taidan rakentaa tuon migleniumin piuhan jolla pääsis käsiksi noihin muihinkin purkkeihin. Saapii joululoman ajaksi jotakin rakenneltavaa Mulla on tuo elmscan5 diagnostiikka piuha, mutta sillä ei pääse käsiksi ko vai moottorin ohjaus purkkiin. Jospa alkais mahdollinen vika löytyä.

Leave a comment:

• Aukes!
    replied
    Niin ja kaverin -00 M5:ssa lähti kyllä DSC pois ihan yhdellä painalluksella. Tai ainakin se meni ihan kiltisti kakkosella ympyrää kuivalla asvaltilla, että tuskin siellä hirveesti rajoituksia oli enään päällä

Leave a comment:

• Aukes!
    replied
    Originally posted by Convertible View Post
    Piip, missä on myyty facelift E46 malleja, joissa olisi vielä ASC? Eiko DSC tullut vakioksi faceliftin mukana? Minulla ei ole missään E46 ASC mallissa ollut tuota toimintoa, vain DSC versioissa. Tosin eihän se sitä tarkoita ettei niitä voisi olla.
    Joo, ei ollut faceliftissäkään DSC vakiona. Itselläni oli -02 320D ja kyllä siinä valitettavasti toi ASC vain oli. Uutena suomeen myyty auto siis. Ja 2-toiminen oli tämä kyseinen electric device. Ilmeisesti se muuttui faceliftin yhteydessä tuollaiseksi. Kävin myös koeajamassa -00 320D touringia jossa ASC oli täysin ON/OFF (tottakai koeajolla pitää iskeä auto poikittain)

Leave a comment:

• Rahu
    replied
    Originally posted by -PT- View Post
    Tietääkö kukaan?
    Jos siinä jotain vikaa on niin vikakoodit kyllä kertoo sen.

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Tietääkö kukaan?

Leave a comment:

• Rahu
    replied
    Mitä E46 malleja ne sitten on, joista tuo välimoodi löytyy jo ASC versioissa? Ja Rahu ottaa ihan rauhassa, ei ole kovin vakava asia?
    Rauhassahan mä otan, mähän olen VITUN rauhallinen mies

E46 -02(facelift) jossa asc ja nappi toimii 2 vaiheisena.

E39 -99 jossa dsc eikä ole tuota toista vaihetta ollenkaan eli joko päällä/pois.

DSC ei ole tullut vakiona facelifteihin kuin ehkä suomessa, viime viikolla näin viimeksi sellaisen facelift E39:n missä oli asc.

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Pelittääköhän mulla tuo ACS kunnola kun siinä ei tunnu olevan ollenkaan tuota kaasuläpänrajotusta? Eikö tuossa pitäs olla ACS-T?

Leave a comment:

• Convertible
    replied
    Originally posted by Rahu View Post
    Mulla löytyy tälläkin hetkellä 2 bemaria missä tuo sun "fakta" ei päde!
    Mitä E46 malleja ne sitten on, joista tuo välimoodi löytyy jo ASC versioissa? Ja Rahu ottaa ihan rauhassa, ei ole kovin vakava asia?
    Last edited by Convertible; 09-12-2006, 11:46.

Leave a comment:

• Convertible
    replied
    Originally posted by Aukes! View Post
    Piip, väärä vastaus. Ellei sitten tuo facelift/ei facelift ole E46:ssa ratkaiseva tekijä. Facelift E46:ssa lähtee ASC:n vetoluistonesto pois kun painaa kerran mutta jarrut edelleen jakavat voimaa takapyörien kesken. Ei kuitenkaan sudi vapaasti ja luistoonkaan ei lipeä kovin herkästi. Ns. sähköinen-lukkoperä asento, joka kuitenkaan ei ole läheskään niin hyvä kun miltä kuulostaa. Sit ku painaa n. 5s pohjassa niin syttyy toinenkin valo, jolloin ei ole enään mitään rajoituksia voimassa.
    Piip, missä on myyty facelift E46 malleja, joissa olisi vielä ASC? Eiko DSC tullut vakioksi faceliftin mukana? Minulla ei ole missään E46 ASC mallissa ollut tuota toimintoa, vain DSC versioissa. Tosin eihän se sitä tarkoita ettei niitä voisi olla.
    Last edited by Convertible; 09-12-2006, 11:45.

Leave a comment:

• Rahu
    replied
    ASC = vetoluistonesto, vain yksi asento päällä/pois.
    DSC = ajonhallintajärjestelmä kertapainallus, niin saa välimoodin päälle, noin 5.sek. niin saa kokonaan pois. (E46 ei X mallit)
    Mulla löytyy tälläkin hetkellä 2 bemaria missä tuo sun "fakta" ei päde!

Leave a comment:

• Aukes!
    replied
    DSC = ajonhallintajärjestelmä kertapainallus, niin saa välimoodin päälle, noin 5.sek. niin saa kokonaan pois. (E46 ei X mallit)
    Piip, väärä vastaus. Ellei sitten tuo facelift/ei facelift ole E46:ssa ratkaiseva tekijä. Facelift E46:ssa lähtee ASC:n vetoluistonesto pois kun painaa kerran mutta jarrut edelleen jakavat voimaa takapyörien kesken. Ei kuitenkaan sudi vapaasti ja luistoonkaan ei lipeä kovin herkästi. Ns. sähköinen-lukkoperä asento, joka kuitenkaan ei ole läheskään niin hyvä kun miltä kuulostaa. Sit ku painaa n. 5s pohjassa niin syttyy toinenkin valo, jolloin ei ole enään mitään rajoituksia voimassa.
    Last edited by Aukes!; 09-12-2006, 00:32.

Leave a comment:

• Convertible
    replied

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Vuosimalli on 2000.

Leave a comment:

Working...
X