E 46 ACS luistonesto

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• 535SD
    replied
    ja vuosimalli oli?

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Tuossa minun E46:ssa tuo ASC ei taida oikein pelittää kunnolla. Mulla on sellanen tuntuma, että tuo kaasuläpän rajoitus ei toimisi. Paikalta kun lähtee liukkaalla liikkeelle niin jarrut puree kiinni, mutta mitään tehon rajoitusta ei tunnu olevan. Vika indikaatioita ei ole. Millä pystyis testaamaan tuon kaasuläpän rajoituksen toiminnan?
    Last edited by -PT-; 08-12-2006, 19:45.

Leave a comment:

• molotow
    replied
    ei kellään järkeviä ideoita????????????+

Leave a comment:

• molotow
    replied
    juu eli ongelma esiintyy vain 2 vaihteella suht hitaassa vauhdissa. kun on 3:nen pesässä ja vauhtia enemmän niin sit antaaa viedä sladeissa mielin määrin eikä pätki yhtään! kummajuttu!! ja oli just huollossa eikä mitään vika koodeja ollu ja on tehny samaa ennen huoltoakin

Leave a comment:

• Pekkiz
    replied
    Ihme vika, aivan niinkuin ei olisi mennyt kokonaan päältä, vaan olisi jäänyt siihen puolikkaaseen tilaan, eli kun kerran näpäyttää sitä ASC-nappulaa niin se antaa vähän sudittaa... Kannattaa käydä vikakoodit luetuttamassa!

Itse olen tänä "talvena" uudet kitkat jo puoliksi pilannut,.. aina kun kissoja kyydissä, niin on pakko härnätä- rattimies

Leave a comment:

• Lepa
    replied
    juu, en minäkään pysty

Sen tiedän, että ei tuo vika normaalia ole. Mistä johtuu, en osaa sanoa, mutta joku ohjausboksi siellä varmaan vetelee omia kiemuroitaan! Viisaammat neuvokoon!?

Leave a comment:

• molotow
    replied
    ei pysty

Leave a comment:

• Lanttu
    replied
    Anna olla päällä vain, tänäkin talvena noita on jo livennyt useita kattokerhoon.

Leave a comment:

• molotow
    started a topic E 46 ACS luistonesto

E 46 ACS luistonesto

PRKL! vaikka otan luistoneston pois päältä-pidän n 5 sek. syttyy luistonesto merkki ja käsijarrunvalo keltaisena niin silti pätkii kierroksia n 3-4 tonnin kohalla! mikä saakeli vikana vai onko normaalia? KOKEMUKSIA??
    Last edited by molotow; 30-11-2005, 11:45.
Working...
X