Saako vm.-04 330i asentaa suomessa minkään laista ahdinta?? Esim. jotain valmiiksi hyväksyttyä kompressor pakettia? Olen ymmärtänyt että uusien autojen ahtaminen oon suomessa lähes mahdotonta mutta lexus 200is sen kuitenkin saa ja joihinkin muihinkin...mutta miten!?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
saako 330i ahdinta
Collapse
X
-
hamann
Hamannilla on ainakin olemassa jokin kopressor kit jolla ahtopainetta tulee 0.4bar ja hepat nousee 231 -> 300hv mutta saako sitä autoon suomessa laittaa?? Onko muita valmistajia tiedossa?? http://www.hamann-motorsport.de/index_start.php
Comment
-
-
Tarttee tehrä kansalaas alote jokaisesta ahtamisesta. Eli saman asian kans painivat kimppaan. Yhdelle toi "pussitesti" ja muut samalla yhdenmukaisuus periaatteella. Ja kulut kimppaan vaik viidelle ensimmäiselle. Lopuille sit liisauksena asevelihintaan. Kuoleentuu patriooteille kulut... Ei sen vaikeampaa... Mut ollaanhan sentään Suomessa.. Kaveverille ei jätetä.. ajatuksen vois näissä asioissa joskus unohta...
Comment
-
-
Vastaavat yksilöt (päästö, välitykset,konetyyppi...) Ja kopioutu virisarja on massaa. tai miten jonkn Irmelin sarja Ooppeliin saa läpi Saksas tai tääl? Kun yks auto läpäisee testit, muut vastaavat yksilöt samalla tekniikalla ovat myös identtisiä. Eikö? Tässä astuu kuvaan sarjatuotanto. Autot eivät ole yksilöiltä, vaan sarjatuotantoa. Samat muutokset vaikuttavat samalla lailla, kuten tehtaaan virisarjoilla. (Yleistys).
Comment
-
-
eikö kukaan tiedä?
Eikö kukaan osaa sanoa että miten siihen sen remmin saa vai saako mitenkään. Eli mulla loppu rahat kesken M3 kanssa niin piti tyytyä köyhän miehen 330i...pikku piristys olis ihan ok. Auto on saksassa ja tuon sen suomeen joskus keväällä. Niin että jos ne muutokset kannattaa tehdä ennen suomeen tuomista niin kertokaa jos tiedätte jotain!!!
Täältä löytyy lisää remmi settejä: http://www.g-power.de/gpower.php?z1=4&xg=20&og=30&hg=60
Last edited by mike-84; 27-12-2005, 15:07.
Comment
-
-
On käyny jotain samanlaista mielessä ens kevään saksan reissua ajatellen. Tarkotus ois siis käyä laittamassa hamannilla heebeliä kiinni ja samalla kävi mielessä tuo koneen piristäminen. Siis joko iskutilavuutta nostamalla 3.0->3.3 tai kompuralla.
Ja sama kysymys pätee edelleen: miten suomen katsastusmies suhtautuu tohon isompaa koneesee? Onko kenelläkää kokemusta?
Tosin en kyllä ees tiie tekeeks ne näihi valvetronic-kutosii noita settejä vielä. Luulis tekevän ku tekevät noihi isompiikii. Ja toinen huolestuttava on toi voimansiirto, onkoha toi X-drive täysin sama ku X5:n vai vaan perustekniikaltaan?E32 750iL -90
E34 M5 -92
F31 320xd
L405 Vogue
Comment
-
Comment