e46:ssa säätöä ei voi tehdä olka-akselin ja iskarin kiinnityksestä, joten siihen kohtaan ei ole säätöpulttia olemassa. e46:ssa cambersäätö pitää käytännössä tehdä perssonin yläpäästä joko kiinnityksiä muuttamalla tai epekesko/säätölevyllä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 ja madallus!
Collapse
X
-
Jep. Kiitoksia Hemi vastauksesta. Tämmösen sivuston löysin: http://m3.madrussian.net/diy_camber.shtml.
Tuossa pitää vissiin poistaa tuo tehdas asetus tappi, jotta pääsee säätämään camberit kohilleen. Kattelin noista kuvista, että sielä on jonkuverran säätö varaa personin yläpäässä. Riittääkö säätövara -35mm madalluksella.
Löytyiskään KL-varaosista kyseistä epäkeskosäätölevyä.
Säätyykö nuo takapään camberit ongelmitta?Last edited by -PT-; 28-12-2006, 18:23.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Saikko camberit säädettyä kohalleen?
Jonku verran searhilla on löytyny juttua, että joilaki camberien säätö vara ei olis riittäny etupäässä.
Hemi kirjoitti noista epäkesko säätölevyistä. Niistä kokemuksia?Last edited by -PT-; 29-12-2006, 02:43.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostJep. Kiitoksia Hemi vastauksesta. Tämmösen sivuston löysin: http://m3.madrussian.net/diy_camber.shtml.
Tuossa pitää vissiin poistaa tuo tehdas asetus tappi, jotta pääsee säätämään camberit kohilleen. Kattelin noista kuvista, että sielä on jonkuverran säätö varaa personin yläpäässä. Riittääkö säätövara -35mm madalluksella.
Löytyiskään KL-varaosista kyseistä epäkeskosäätölevyä.
Säätyykö nuo takapään camberit ongelmitta?
Säätölevyjä on monenlaista, mutta yksinkertaisimmillaan se on epäkeskeisellä kiinnityksellä oleva välilevy perssonin ylälautasen ja persontunnelin väliin.
Myös jousilautasen yläpäähän uudelleen ja epäkeskeisesti asennetut kiinnityspultit voivat riittää camberien kohdalleen saamiseksi.
Nopea ja toimiva ratkaisu on kuitenkin tuohon tunnelin yläpäähän tehdyt/vingutetut/viilatut säädöt jolloin kulmia voidaan oikeasti myös säätää/shimmata . Takapäästä säädöt jo löytyykin.
Comment
-
-
Googletin äsken tuossa ja löysin Turner Motorsportsin ja Ground Controllin valmistamia camber platesia.
Ajattelin kokeilla, että riittääkö vara noissa etupään camber säädöissä kun laitan tuon alustasarjan alle. Jos ei vara riitä niin tilaan tuomoset adjustable camber platesit.
Meneekö muuten katsastuksesta läpi jos on asennetu nuo perssonin yläpäähän nuo säätölevyt?Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostLainaanpa topickia. Mie olen harkinnut H&R cup-kittiä 35/20mm tuohon E46 320i:hin. Tarvinko iskarin alapäähän sitä epäkesko pulttia jotta camperit sais kohalleen?
Minkälainen homma on saada säädöt kohalleen tuollasella madalluksella. Kokemuksia?
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostNo miten on. Mulla on ne vakio pohjaanlyöntikumit paikalla. Ei kai haittaa?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostTämmösen sivuston löysin: http://m3.madrussian.net/diy_camber.shtml.Originally posted by Hemi View PostSiis juuri näinhän nuo säädöt tuohon tornin yläpäähän tehdään jos/kun e46:sta halutaan tehdä vetelemätön ja ajettava myös madalluksen jälkeen.E61 525d LCI
Comment
-
Comment