mikä voi olla väärin, kertokaas joku! lyhyet ja pitkät toimii normaalisti ja niitten piuhat on 100% oikein, kummankaan puolen angelit eivät pala... kuvasta ypyröidyn piuhan laitoin hanttarin puolen parkkipiuhaan ja kuskin puoleinen jäi tyhjäksi.. sinne ei puhaa tullut..?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 angeleyes rinkulat ei PALA!!!!
Collapse
X
-
Originally posted by RocketMulla on FK:n angelit, mutta ei mulla mitään johtohässäiköitä sinne tarvinu lisäillä. Kaikki liittimet meni suoraan vakio johtosarjaan.....
otin itekki sen piuhan äskön huitsin vit**** ei siitä näemmä o hyötyä, mut sama vika jäiD niille parkki liittimille ei oo nniisä angeleissa paikkaa ollenkaan?! onko sullakin ne piuhat irrallisina?
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa123otin itekki sen piuhan äskön huitsin vit**** ei siitä näemmä o hyötyä, mut sama vika jäiD niille parkki liittimille ei oo nniisä angeleissa paikkaa ollenkaan?! onko sullakin ne piuhat irrallisina?EX:
BMW E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by RocketEi mulla oo mitään releitä siellä välissä, umpiot on kiinni auton omassa johtosarjassa ja kaikki liittimet originaali liittimet kävi suoraan FK:n umpioihin.
juu ei mullakaan oo enää releitä välissä ku repisin sen piuhan pois, mutta onko sulla niissä angeleissa parkkiliittimillekkin paikka?! mulla ainakkan ole
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa123kun laittaa parkit päälle etuvilkut syttyy...?!?! kyl sekasin on vehkeet,, parkkien ja vilkkujen maat vissin jotenki sekottunu, mut miten mahdollista ku vilkkujen piuhat on vilkuissa ja parkkien parkeissaEX:
BMW E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by RocketMuistelisin että jos parkki polttimo ei toimi, niin auto "korvaa" rikkinäisen parkin sytyttämällä vilkun palamaan... En ole ihan varma, mutta jostain tuli mieleen....BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment