Originally posted by dsl Bimmer
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 318i -98 viritys
Collapse
X
-
"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
-
-
Originally posted by KaimannNooo, en miettyny taloudellisuutta yhtään, kaipaa sitä fiilistä mikä oli kaverin vm-02 bmw 330d(jota vähän lastutettu), aaaah, on se niin ihana ku sillä saa oikean jalan oikasta. vaikka siinäki alla sika jäykkä alusta niin silti painuu perä kenttään ja tahtoopi etu pään jousitus venyä.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Tää on jännä juttu. Aina kun on thread 31X-tehojen nostosta, niin aihe vaihtuu joka kerta kommenteiksi "jos sulla olisi varaa, osta 32X se lähtee".
Ilmeisesti ryhmässä ei ole paljoa tietoa pienten vakiomoottoreiden tehojen nostosta. Kyllä noista pikku moottoreistakin saa vähän lisää potkua. Ei ne tehtaalla ole viimeisen päälle viritetty, mutta mitään yksinkertaista tehojen nosto edullisesti ei ole. Vähäkin lisäpotku tuntuu jo mukavalta, kun ei ole alunperinkään paljoa. Viritetäänhän sitä muidenkin automerkkien alle kaksilitraisia moottoreita.
Comment
-
-
Originally posted by dsl BimmerTää on jännä juttu. Aina kun on thread 31X-tehojen nostosta, niin aihe vaihtuu joka kerta kommenteiksi "jos sulla olisi varaa, osta 32X se lähtee".
Ilmeisesti ryhmässä ei ole paljoa tietoa pienten vakiomoottoreiden tehojen nostosta. Kyllä noista pikku moottoreistakin saa vähän lisää potkua. Ei ne tehtaalla ole viimeisen päälle viritetty, mutta mitään yksinkertaista tehojen nosto edullisesti ei ole. Vähäkin lisäpotku tuntuu jo mukavalta, kun ei ole alunperinkään paljoa. Viritetäänhän sitä muidenkin automerkkien alle kaksilitraisia moottoreita.
Ja jos on varaa ottaa siitä pienestä koneesta ne tehot ulos, niin kyllä silloin pitäisi olla varaa myös saada se pussitestistä läpi ja leimalle.
Ja useiden merkkien alle kakslitrasia viritellään lähinnä siksi, ettei ole tarjolla isompia tai sitten hintaero siihen isompaan on suurempi kuin siihen pienemmän virittämiseen kuluva rahamäärä."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
No ymmärrän kyllä hyvin tämän virittelyhomman siinä mielessä että jos autoa ei halua velkarahalla ja varat riittävät vain sen 318i:n hommaamiseen niin mikäs siinä. Pikku virejä voi asennella sen mukaan mitä tilipussiin jää. Tonnilla ei kyllä vielä ihmeitä tehdä mtta vähän voi saada lisää potkua ja kokea rakentelun iloa. Tyhmintä mielestän olisi ottaa hirveä velka niskaan ja sitten lyhennellä sitä parilla sataa kuussa kun ei se isompikaan sellasenaan kelpais. Kyllä noihin nelosiinkin lisää tehoa saa. Ohjelmoitavaa ruuttaa/piggypackia, putkea yms... Lopputuloksessa onnistuminen ei vaan oo ihan helppoo. Hitaaksi parjattuun iS koneeseenkin saa läppärungoilla ja ilmamäärämittarin vaihdolla kummasti eloa.
Comment
-
-
Originally posted by dsl BimmerTää on jännä juttu. Aina kun on thread 31X-tehojen nostosta, niin aihe vaihtuu joka kerta kommenteiksi "jos sulla olisi varaa, osta 32X se lähtee".
Ilmeisesti ryhmässä ei ole paljoa tietoa pienten vakiomoottoreiden tehojen nostosta. Kyllä noista pikku moottoreistakin saa vähän lisää potkua. Ei ne tehtaalla ole viimeisen päälle viritetty, mutta mitään yksinkertaista tehojen nosto edullisesti ei ole. Vähäkin lisäpotku tuntuu jo mukavalta, kun ei ole alunperinkään paljoa. Viritetäänhän sitä muidenkin automerkkien alle kaksilitraisia moottoreita.
Comment
-
-
Quote:
Originally Posted by Juppe
Hitaaksi parjattuun iS koneeseenkin saa läppärungoilla ja ilmamäärämittarin vaihdolla kummasti eloa.
Mielenkiintoista. Kerro toki lisää.
Netistä selailin useita saitteja töissä kun oli luppoaikaa (en nyt kuollaksenikaan muista sivuja) ja esim. noilla dbilas läppärunkosetillä, kuumalankamittarilla ja sopivalla putkella pitäis päästä hyvinkin n 160hv tehoihin. Säädön vois tehdä vaikka smt7 boksilla. Hintaa toki tulee, mutta noilla muutoksilla ei edes venakoppaa tarvitse avata.
Comment
-
-
Netistä selailin useita saitteja töissä kun oli luppoaikaa (en nyt kuollaksenikaan muista sivuja) ja esim. noilla dbilas läppärunkosetillä, kuumalankamittarilla ja sopivalla putkella pitäis päästä hyvinkin n 160hv tehoihin. Säädön vois tehdä vaikka smt7 boksilla. Hintaa toki tulee, mutta noilla muutoksilla ei edes venakoppaa tarvitse avata.[/QUOTE]
Tämä kuulostaa jo mielenkiintoiselta, jos ei yks osa maksa tuhansia euroja.
Talossa kun on lapsi ja vuokra pitää maksaa jne jne niin ei pysty isoja summia kerralla laittaa."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Tuosta pakoputkeen reijän poraamisesta voisi sanoa jos siellä kuuluisi reikä olla niin se olisi varmaan tehty jo bemarin tehtaalla Samoin katin poistamisella ei varmasti kummaista hyötyä saa aikaiseksi ellei katti ole todella tukkoinen/rikki. Entisessä 1.6 corollassa kokeilin katin poistoa. Tehoa ei juurikaan tullut mutta kulutus tippui 0.5 litraa.[/QUOTE]
Tuota pakarin poraamista halveksin itsekkin aika paljon, on naurettavaa kun tulee joku -89 corolla jossa 4" putkenpää ja hirvee meteli mutta auto ei liiku mihinkään."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
jos nyt välttämättä haluat jotain viritellä, niin laita vaikka vakiokoteloon joku k&n suodatin ja takavaimennin vaihtoon, mutta ei välttämättä kannata mitään motonetin 70e vaimenninta ostaa, että jaksaa vieläkuunnellakkin niitä ääniä. sitten tästä nokka... ja käytä sitten ennen ja jälkeen penkissä, kun aika huimia on noi tehonlisäys lupaukset. lastukin voisi olla noitten lälkeen hyvä teettää.
http://cgi.ebay.de/DBilas-Nockenwell...QQcmdZViewItem
Comment
-
-
Vitja ku ei löydy googlaamalla suomesta oiekein noit k&n filttereitä. www.autoracing.jotaki löyty mutta ei ollu hintoja ku linkki vain tuonne ameriikan sivuille eikä sielläkään ollu hintoja. Taitaa olla meikäläin aika käsi ettimään netistä mitään"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by KaimannVitja ku ei löydy googlaamalla suomesta oiekein noit k&n filttereitä. www.autoracing.jotaki löyty mutta ei ollu hintoja ku linkki vain tuonne ameriikan sivuille eikä sielläkään ollu hintoja. Taitaa olla meikäläin aika käsi ettimään netistä mitään
http://stores.ebay.de/MK-TUNING-GMBH
Comment
-
Comment