Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 318 nykivä kiihdytys!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kaimann
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 1214
    • Karigasniemi

    #16
    KL-Varaosat: etummainen, Hinta: 117,00 EUR. Takimmainen, Hinta: 123,00 EUR
    Merteil: molemmat 150€/kpl


    Etummainen???? Takimmainen???? Kui monta niit siel on??? Itse olen vain tietoinen vain yhdestä ja se on se joka tulee heti putsarin jälkeen, missäs toinen sitten on???
    "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

    Comment

    • 535SD
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2005
      • 1068
      • Lahti

      #17
      Originally posted by Kaimann
      KL-Varaosat: etummainen, Hinta: 117,00 EUR. Takimmainen, Hinta: 123,00 EUR
      Merteil: molemmat 150€/kpl


      Etummainen???? Takimmainen???? Kui monta niit siel on??? Itse olen vain tietoinen vain yhdestä ja se on se joka tulee heti putsarin jälkeen, missäs toinen sitten on???

      eiköhän nuo ole lambdojen hintoja?
      Olleita ja menneitä
      1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

      Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

      Comment

      • JGroover
        Newbiemmer
        • Jun 2006
        • 14

        #18
        Originally posted by Kaimann
        KL-Varaosat: etummainen, Hinta: 117,00 EUR. Takimmainen, Hinta: 123,00 EUR
        Merteil: molemmat 150€/kpl


        Etummainen???? Takimmainen???? Kui monta niit siel on??? Itse olen vain tietoinen vain yhdestä ja se on se joka tulee heti putsarin jälkeen, missäs toinen sitten on???
        Siis noi on tunnistimia (lambdoja) ja tarkkoja sijainteja en tiä. Se mittari on asia erikseen, niitä on yks.
        Tolla vertailulla yritin todistella vaan, että KL on joka tapauksessa halvempi.

        Mut tohon vikaan palatakseni, jos se nyt enää häiritsee.. mittarin vaihdolla tai anturin/antureiden vaihdolla siitä selviää. Koska nyt ne varmaan saa aikaan sen, että moottorille syötetään liian laihaa seosta. Kannattaa käyttää auto siinä DIS-testissä ja luetuttaa virhe ilmot, niin tiät varmasti missä se vika on. Se ei kai onnistu muualla kun merkkiliikkeessä..


        Originally posted by ammattimies
        eiköhän nuo ole lambdojen hintoja?
        Mun ymmärtääkseni lambda-anturi on happitunnistin. Voin olla kyllä väärässä?!
        E46 318i -00

        Comment

        • h.n
          Bimmer Rookie
          • Dec 2004
          • 35
          • Sauvo

          #19
          Originally posted by JGroover
          Siis noi on tunnistimia (lambdoja) ja tarkkoja sijainteja en tiä. Se mittari on asia erikseen, niitä on yks.
          Tolla vertailulla yritin todistella vaan, että KL on joka tapauksessa halvempi.

          Mut tohon vikaan palatakseni, jos se nyt enää häiritsee.. mittarin vaihdolla tai anturin/antureiden vaihdolla siitä selviää. Koska nyt ne varmaan saa aikaan sen, että moottorille syötetään liian laihaa seosta. Kannattaa käyttää auto siinä DIS-testissä ja luetuttaa virhe ilmot, niin tiät varmasti missä se vika on. Se ei kai onnistu muualla kun merkkiliikkeessä..




          Mun ymmärtääkseni lambda-anturi on happitunnistin. Voin olla kyllä väärässä?!

          Ei ainakaan mulla antanut minkäänlaista vikakoodia ku oli tuo ilmamäärämittari sökönä.
          Ja pystyy ja ehkä kannattaakin käydä lukasee vikakoodit jossain muualla, kun merkkiliikkeessä.

          Comment

          • Kaimann
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 1214
            • Karigasniemi

            #20
            Vielä itseäni toistaen, kannattaako laittaa k&n suodinta vai ihan tarvike suodatin? k&n pitäis vissiin olla jopa äkäsyyttä lisäävä mutta kun tuntuu olevan 10 kertaa hintavampi ku kl varaosissa tarvike suodin, ei se vissiin kuiten niin hirveesti vaikuta
            "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

            Comment

            • Rocket
              Bimmer Rookie
              • Apr 2005
              • 155
              • Ii

              #21
              Originally posted by Kaimann
              Vielä itseäni toistaen, kannattaako laittaa k&n suodinta vai ihan tarvike suodatin? k&n pitäis vissiin olla jopa äkäsyyttä lisäävä mutta kun tuntuu olevan 10 kertaa hintavampi ku kl varaosissa tarvike suodin, ei se vissiin kuiten niin hirveesti vaikuta
              Et varmasti edes huomaa tuota K&N suodattimen tuomaa lisätehoa ajossa, eli normi suodatin vaan paikalleen.
              EX:
              BMW E46 316i

              Comment

              • Style-0
                Bimmer Rookie
                • Oct 2005
                • 58

                #22
                Lueskentekin sattumalta tätä ketjua ja voimpas kyllä sanoa että itsellä sama vika!
                Kiihdyy ns, pykälittäin tai hieman nykien juuri 3 vaihteella ja kun nostaa kaasua hieman tuntuu että kiihtyis paremmin...eli onkos sit niin että mullakin on tosta e36 325 rottelosta se ilmamassamittari sökö?
                onkos kukaan kokeillut auttaako esim. puhdistaminen jollain suiihkella?
                meinaan että kuulostaa vaan aika kalliilta uuden osto...prkl! 440e näyttäis maksavan...ei hyvä ei!
                Last edited by Style-0; 21-09-2006, 20:37.

                Comment

                • Kaimann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 1214
                  • Karigasniemi

                  #23
                  Originally posted by Style-0 View Post
                  Lueskentekin sattumalta tätä ketjua ja voimpas kyllä sanoa että itsellä sama vika!
                  Kiihdyy ns, pykälittäin tai hieman nykien juuri 3 vaihteella ja kun nostaa kaasua hieman tuntuu että kiihtyis paremmin...eli onkos sit niin että mullakin on tosta e36 325 rottelosta se ilmamassamittari sökö?
                  onkos kukaan kokeillut auttaako esim. puhdistaminen jollain suiihkella?
                  meinaan että kuulostaa vaan aika kalliilta uuden osto...prkl! 440e näyttäis maksavan...ei hyvä ei!

                  Tässä jotaki asiaan liittyvää
                  "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎