Auttakaa patologista Mersu-ihmistä kertomalla ihan asiallisesti, mitä vikaa E46-korin BMW 330d:ssä on. Nimittäin kun niiden hintapyynnit näyttävät niin Suomessa kuin Keski-Euroopassakin olevan aika radikaalisti matalampia kuin vastaavien 203-korin diesel-Mersujen. Sitä en usko, että BMW:ssä ei koskaan mitään vikaa olisi.
Onko pihvinä se, että minä en olekaan maailman ainoa ihminen, joka ei jotenkin osaa suhtautua yhtä luottavaisesti kilometrejä keränneeseen BMW:hen kuin vastaavan matkan taittaneeseen Mersuun?
Vai onko 330d:ssä jotain selkeitä heikkouksia, venttiilikoneisto-ongelmia, rikkoutuvia imusarjan läppiä, yllättävästi kohoavia ylläpitokuluja tai muita suruja, joista johtuen autoja tulee markkinoille enemmän kuin kauppa vetää ja markkinahinnat laskevat?
Lisäksi kun kaupungilla kulkee ja katselee, aika vähän BMW:tä loppujenlopuksi esimerkiksi taksina näkee. Mistä mahtaa johtua?
Kuten sanoin, olen aika patologinen tähtimerkin kannattaja. Tätänykyä tallissa on bensa-autoja ja tuntuisi hyvältä saada jossain välissä sinne taas diesel-käyttöinen ajopeli. Niin fanaattinen mersuilija en kuitenkaan ole, että en pystyisi tunnustamaan muidenkin merkkien pystyvän tekemään kivoja autoja. Olenhan jo aikaisemmin todennut "kilpailevan foorumin" puolella että E46-korin BMW on mainio ajettava. Varsinkin sporttipaketilla.
Tämän kaiken summana on tunnustettava, että alkaa tuntua vähän hämmentävältä joka päivä ajaa Gigantin ohi ja nähdä sen seinässä kolmemetrisin puukstaavein että se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa.
Onko pihvinä se, että minä en olekaan maailman ainoa ihminen, joka ei jotenkin osaa suhtautua yhtä luottavaisesti kilometrejä keränneeseen BMW:hen kuin vastaavan matkan taittaneeseen Mersuun?
Vai onko 330d:ssä jotain selkeitä heikkouksia, venttiilikoneisto-ongelmia, rikkoutuvia imusarjan läppiä, yllättävästi kohoavia ylläpitokuluja tai muita suruja, joista johtuen autoja tulee markkinoille enemmän kuin kauppa vetää ja markkinahinnat laskevat?
Lisäksi kun kaupungilla kulkee ja katselee, aika vähän BMW:tä loppujenlopuksi esimerkiksi taksina näkee. Mistä mahtaa johtua?
Kuten sanoin, olen aika patologinen tähtimerkin kannattaja. Tätänykyä tallissa on bensa-autoja ja tuntuisi hyvältä saada jossain välissä sinne taas diesel-käyttöinen ajopeli. Niin fanaattinen mersuilija en kuitenkaan ole, että en pystyisi tunnustamaan muidenkin merkkien pystyvän tekemään kivoja autoja. Olenhan jo aikaisemmin todennut "kilpailevan foorumin" puolella että E46-korin BMW on mainio ajettava. Varsinkin sporttipaketilla.
Tämän kaiken summana on tunnustettava, että alkaa tuntua vähän hämmentävältä joka päivä ajaa Gigantin ohi ja nähdä sen seinässä kolmemetrisin puukstaavein että se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa.
Comment