Eli -98 E46 318 takapään kolina ihmetyttää jopa tasasella kuuluu sillon tällön ja ääni on semmonen "kova" niiku rauta rautaa vasten,nivelet oon kattonu kaikki,peräkontin purin,tankki käytetty irti ja kiinnitystä parannettu,iskarit tarkastettu ja vaihdettu puolelta toiselle.pieneen monttun ajaessa kova kolaus oikelta puolelta vasemmalla ei mitään.Oisko kellään ehdotuksia moiseen syyhyn???????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 takapää kolisee????
Collapse
X
-
Olisko kallistuksenvakaajan välitanko? Omaan vaihdoin kolinan takia molemmat viikonloppuna. Vanhoissa ei tuntunut käsin kokeilemalla välystä ja olivat muutenkin silmämääräisesti hyvässä kunnossa. Kummasti vain kolina hävisi. Uudet 11e kappale KL:ssä, joten ei pitäis mennä konkurssiin vaikka vaihtais "turhaan". Jossain vaiheessa noi menee kuitenkin...
Comment
-
-
Originally posted by polkuauto View PostOlisko kallistuksenvakaajan välitanko? Omaan vaihdoin kolinan takia molemmat viikonloppuna. Vanhoissa ei tuntunut käsin kokeilemalla välystä ja olivat muutenkin silmämääräisesti hyvässä kunnossa. Kummasti vain kolina hävisi. Uudet 11e kappale KL:ssä, joten ei pitäis mennä konkurssiin vaikka vaihtais "turhaan". Jossain vaiheessa noi menee kuitenkin...
Comment
-
-
...takapyörien eessä olevat puslat on kans varmaan jo tsekattu?!? Kolinan lisäksi ilmenee renkaitten kulumista reunoilta. Iteltä meni ekaks etummainen pusla vasemmalta 250tkm ja sitten oikeelta 270tkm. Ja nelipiste suuntaus kantsii tehdä HETI kun korjattu, jos vika on tuolla tai menee renkaat...
T:TINTTI420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostOletko kattonu iskarien yläpään laakerit, tai oikeammin tukikumit? Jos kumit loppu, yläpää pääsee heilumaan ja kolisee.
Comment
-
-
Originally posted by TINTTI View Post...takapyörien eessä olevat puslat on kans varmaan jo tsekattu?!? Kolinan lisäksi ilmenee renkaitten kulumista reunoilta. Iteltä meni ekaks etummainen pusla vasemmalta 250tkm ja sitten oikeelta 270tkm. Ja nelipiste suuntaus kantsii tehdä HETI kun korjattu, jos vika on tuolla tai menee renkaat...
T:TINTTI
Comment
-
-
Originally posted by Hebel View Postjoo mä rupeen ne vkloppuna vaihtamaan pitää kattoo kummeneeko, pientä välystä niissä kyl oli.Paska homma vaan vaihtaa, isotöinen kun joutuu ottaa vetarit pois ja nostaa niiku pöydälle koko tukivarren ja sit rässillä pois,eiks nii?
onnistuu kyllä tukivarren ollessa autossa paikallaan.
Comment
-
-
...mullakin oli molemmat "kelkat" jossa noi puslat on, niin jumissa kun olla ja voi. Tais olla 3h puolelleen mitä pojilla meni korjaamolla...420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
-
Originally posted by TINTTI View Post...mullakin oli molemmat "kelkat" jossa noi puslat on, niin jumissa kun olla ja voi. Tais olla 3h puolelleen mitä pojilla meni korjaamolla...
Tarkotatko sitä "kelkan" läpi menevää pulttia että se oli jumissa? Itellä oli sen pultin kanssa ongelmia.. joutui katkaisemaan. Kannattaa suosiolla varata uudet pultit niin vanhat poikki vaan jos yhtää vastustelevat.
Comment
-
-
Tuota noin
Onko se kolahdus aina samanlainen sellainen niinkuin pieni naksahdus?
Itsellä tuli sama vika esiin kun asensin konit alle... Elikkä siellä iskarin yläpäässä, kumityynyn alapuolella oleva "kuppi prikka" tuli aikoinaan asennettua väärin päin. Se kumityyny antaa juuri sen verran periksi että terävässä montussa vastasi runkoon se prikka => kolahdus. Oli itselläkin silloin hakemisessa se ääni.. meinasi tulla epätoivo.
Comment
-
Comment