Liteoneja:
BMW e46 vakionopeudensäädin.
Collapse
X
-
voin ottaa kuvan tässä ku ehin! siinä paketissa tulee mukana siihen vaijerin päähän semmonen "lukko"ja tellinki johon se vaijeri lukitaan ja vaijeri vedetään sen kaasuvaijerin päältä ja sitte vaa säätää tuon vakkarin vaijerin vetämään oikeassa kulmassa ettei pomppaa siitä läpän vaijeri kolosta pois kun kaasuttaa, eli säädetään sillä paketin mukana tulevalla vaijerin kiinnitys tellingillä. vaijeri ei pääse irtoamaan sieltä kaasuläpän vaijeri kolosta kun laittaa sinne läpän "perälle" pienen ruuvin tai vaikka nippusiteen siihen reunalla olevaan koloon.
Leave a comment:
-
Miten laitoit kaasuvaijerin kiinni kaasuläppään? Olisiko mahdollista saada kuvaa?Originally posted by Whisper View Poste46 316 1,9i itse laitoin liteon ap500 eli tämmöisen jälkiasennus satsin ja hyvin on toiminu, hintaa en nyt äkkiä muista ku aikaa kuiteski sen verran ku asensin! ja ei nyt mikään hirvee homma oo laittaa
Kannattaa kysästä nuista varaosaliikkeistä semmosen paketin hintaa!
Leave a comment:
-
e46 316 1,9i itse laitoin liteon ap500 eli tämmöisen jälkiasennus satsin ja hyvin on toiminu, hintaa en nyt äkkiä muista ku aikaa kuiteski sen verran ku asensin! ja ei nyt mikään hirvee homma oo laittaa
Kannattaa kysästä nuista varaosaliikkeistä semmosen paketin hintaa!
Leave a comment:
-
eikös tämä ole vaikeampi operaatio ennen 06/2000 valmistettuihin e46:siin
Leave a comment:
-
Vaihdoin ratin ja samaan kauppaan kuulu johtosarja ja bägi että en muista enää hintaa. Mutta ainakin nää uudemmat sportti ratin nappulat on n.130€ ja olisko johtosarja muutaman kympin.Originally posted by arska84 View PostTarviiko siinä vaan ratin ja johtosarjan? Mitä sulla maksoi? Tuo sun ratti ei mulle ainakaan käy..
Ja tosiaan ratilla ja johtosarjalla ite pärjäsin.
Leave a comment:
-
Tarviiko siinä vaan ratin ja johtosarjan? Mitä sulla maksoi? Tuo sun ratti ei mulle ainakaan käy..Originally posted by Lallevihtinen View PostDiisseliin meni ainakin nappuloitten laitolla ja niille johtosarja joka kytkettiin autoon ja moottorin ohjaukseen, oliskohan 5 johtoo ollu. Yhden illan operaatio.
Ja multa löytys rattia jos on uudempi ku 6/2000 auto: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=93631
Leave a comment:
-
Diisseliin meni ainakin nappuloitten laitolla ja niille johtosarja joka kytkettiin autoon ja moottorin ohjaukseen, oliskohan 5 johtoo ollu. Yhden illan operaatio.
Ja multa löytys rattia jos on uudempi ku 6/2000 auto: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=93631
Leave a comment:
-
Kerroppa ensin mikä on autosi vuosimalli.
Jos siinä on sähköinen kaasupoljin, niin helpoin ratkaisu on laittaa nappulat rattiin.
Leave a comment:
-
BMW e46 vakionopeudensäädin.
Moi!
Onko kenelläkään kokemusta asentaa vakionopeudensäädin jälkikäteen tai asennuttanut liikkeessä? mitä moinen lysti kustantaa? mistä kannattaa vakionopeudensäädin ostaa?Tags: None
Leave a comment: