Jatketaan tätä. Eli auto on 320d -99 ja aut.ilmastoinnilla. Koko puhallin sekoilee ja tekee omiaan. Ilmastointi kyllä puhaltaa kylmää mutta puhaltimen voimakkuus sahaa jatkuvasti edestakaisin. Lämpötilan tai puhaltimen voimakkuuden manuaalisella säädöllä ei vaikutusta mihinkään.
Mistähän tätä vikaa lähtisi paikantamaan, onko tämäkin kaikki taas sen saakelin piikkikasan syytä?:think
mulla sama homma..yleensä kun just on lähteny autolla ilmastointi päällä, puhallin nopeus soutaa mutta rauhoittuu hetken päästä. missäs se "siili" on e36 mallissa? jos EI ilmastointi o päällä niin puhaltaa tasaisesti.Vaihdanko turhaan tuon siilin??
Jatketaan tätä. Eli auto on 320d -99 ja aut.ilmastoinnilla. Koko puhallin sekoilee ja tekee omiaan. Ilmastointi kyllä puhaltaa kylmää mutta puhaltimen voimakkuus sahaa jatkuvasti edestakaisin. Lämpötilan tai puhaltimen voimakkuuden manuaalisella säädöllä ei vaikutusta mihinkään.
Mistähän tätä vikaa lähtisi paikantamaan, onko tämäkin kaikki taas sen saakelin piikkikasan syytä?:think
Kyllä se siihen piikkiheikkiin viittaa. Jos vastus on kärähtänyt niin puhallinnopeus heittää miten sattuu, välillä lähtee puhaltamaan täysillä ja välillä ei puhalla ollenkaan.
Kuuluukos näissä E46 automaattisen ilmastoinnin huutaa täysiä kun se on seissyt auringon paisteessa ja asettaa lämmön vaikka 18 asteeseen? Tuo on mun mielestä vähän häiritsevää kun puhallin huutaa täydet niin kauan että ilma jäähtyy tiettyyn pisteeseen ja puhallin hiljenee
Kuuluukos näissä E46 automaattisen ilmastoinnin huutaa täysiä kun se on seissyt auringon paisteessa ja asettaa lämmön vaikka 18 asteeseen? Tuo on mun mielestä vähän häiritsevää kun puhallin huutaa täydet niin kauan että ilma jäähtyy tiettyyn pisteeseen ja puhallin hiljenee
Kyllä mulla ainakin tuontyyppisesti toimii !
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
palaisin vielä tuohon puhallus probleemaan, puhallusteho huojuu VAIN kun on ilmastointi päällä, eli "siili" on silloin viallinen vai joku muu sensori??
Comment