Olen ajatellut vaihtaa pakoputken kiisseli 320:een..Minkälaiset putket yleensäkin käy diesel-autoihin, eteei vaan tukkeudu. Remuksella taitaa ainakin olla dieseliin putkia, mutta mites muut...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 320d pakoputki
Collapse
X
-
Dr J aceTags: None
-
itselle yritän teettää ainakin sellaisen putkiston, että diiselistä saisi kans ihan kivat saundit, ei mitkään jumalattomat, mutta kuitenkin, että eroaa vakio äänistä selkeesti
millähän se muuten parhaiten onnistuu saada diisselistä ne äänet esiin paremmin
vaikuttaako, ns. vapaastivirtaavamman putkiston vaihto ja "paremmat" vaimentimetNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
e46 320d pakoputki helisee
Onkohan kat:n sisukset lähteneet kävelemään, kun pakoputki(tod.näk) helisee tyhjäkäynnin tietämissä. Tuo ääni kuuluu putkiston puolen välin etummaiselta puolelta. Vai onkohan lämpösuojan päälle päässyt jotain ylimääräistä....G30 520d Xdrive Sport -18
F30 320i Xdrive Limited Ed. -15
Comment
-
-
Mullakin rilisi tossa viime keväänä pakoputki ja sieltähän oli pari sellasta lämpösuojan kiinnikettä irti niin että se makas osittain putkessa kiinni. Olivat jääneet lumivallia ylittäessä johonkin jääkökköön joka pyöri auton alla. Pellit muotoon käsin vääntämällä, isompaa prikkaa ja uutta "pelti rimpula kiinnikettä" niin johan hiljeni...Last edited by TINTTI; 31-05-2006, 00:27.420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
-
E46 320d pakoputki
Auton pakoputki alkaa vetelemään viimeisiään: taaempi katalysaattori on kertaalleen hitsattu, takapöntössä kilisevät irronneet sisuskalut kylmänä kovemmilla tyhjäkäyntikierroksilla ja taitaapa tuosta sukan kohdalta vähän tulla käryä sisälle paikallaan seistessä... Lisäksi pakokaasut haisevat lämpimänäkin aika pahalle... Eli kysymykseni kuuluu, minkälaisia putkia näihin on laitettu? Onko tuo takimmainen katalysaattori auton toiminnan ja katsastuksen kannalta välttämätön vai voisko sen korvata pelkällä pöntöllä? Tällä hetkellä ajatuksena olisi, että vaihtaisi takimmaisen katalysaattorin uuteen halvimpaan mahdolliseen (n. 300 €?) ja sitten siitä taaksepäin rosterinen takapönttö, jossa mahdollisesti olisi vielä ulostulot molemmille puolille (300-500€). Auto on Touring vuosimallia 2000. Onko muita ehdotuksia?X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
320d vm2002 M47N:ssä pakoputken takaosa (ilmeisesti 18327789040) alkaa olemaan tiensä päässä, Delta Bavarian mukaan vaihto maksaisi 750 eur. Onko kellään kokemuksia ebayssa myytävistä tarvikeosista? Halvimmat ovat luokkaa 110 eur ja Bosal luokkaa 250 eur. Tekeekö noilla satasen osilla mitään?
Comment
-
-
Originally posted by puppezed View Post320d vm2002 M47N:ssä pakoputken takaosa (ilmeisesti 18327789040) alkaa olemaan tiensä päässä, Delta Bavarian mukaan vaihto maksaisi 750 eur. Onko kellään kokemuksia ebayssa myytävistä tarvikeosista? Halvimmat ovat luokkaa 110 eur ja Bosal luokkaa 250 eur. Tekeekö noilla satasen osilla mitään?
Ääni just ja just siedettävä aavistuksen teini/tuuninki paska mörinää.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
Comment