Originally posted by JorKsX
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kulkee takapää kallellaan
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostOta iskarit alapäästä irti, helppo homma ja selviää onko niistä kiinni. Veikkaan että ei.
nyt molemmilla puolilla samallaiset uudet jouset.
Ilman jousia, ilman iskaria, ilman venteita oli oikea puoli keskiöstä kaareen mitattu 10mm alempana kun vasen.
Jousi ja iskari paikalleen, ilman vanteinta molempi puoli. Mitattu vasemmalta 43mm kaareen ja oikealta 43.5mm
Rengas paikalleen ja auto omalle painolla ni on 30mm heitto taas keskiöstä kaareen mitattu. vanteet ja kumit on samat.
auton alla kun olin niin tutkailin kelkan kiinnityksiä niin hyvältä näyttää kaikki. Puslat näyttää ehijltä eikä kangella vääntämällä milliä isompaa välystä saanut. Muutenkin auto vaikuttaa hyvin pidetyltä ja pestyltä. Ei ruostetta näy melkein missään rungossa.
Comment
-
-
Originally posted by JorKsX View PostKallistuksen vakaaja vaihdettu ja ne yhdustangot kans molemmilta puolilta.
nyt molemmilla puolilla samallaiset uudet jouset.
Ilman jousia, ilman iskaria, ilman venteita oli oikea puoli keskiöstä kaareen mitattu 10mm alempana kun vasen.
Jousi ja iskari paikalleen, ilman vanteinta molempi puoli. Mitattu vasemmalta 43mm kaareen ja oikealta 43.5mm
Rengas paikalleen ja auto omalle painolla ni on 30mm heitto taas keskiöstä kaareen mitattu. vanteet ja kumit on samat.
auton alla kun olin niin tutkailin kelkan kiinnityksiä niin hyvältä näyttää kaikki. Puslat näyttää ehijltä eikä kangella vääntämällä milliä isompaa välystä saanut. Muutenkin auto vaikuttaa hyvin pidetyltä ja pestyltä. Ei ruostetta näy melkein missään rungossa.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEli et kokeillut iskarin alapäät irti auto pyörillään ? Onko edessä iskareiden alapäät samassa kohdassa olka-akselissa v ja o ?
tähän etuiskareihin voisin kysyä samalla ku keskellä iskaria on se kallistuksen vakaajan joku kiinnityskohta, niin missä kohtaa sen kuuluis olla? Iskarin alapää ja kallistuksen vakaaja ku on irti niin sitä kohtaa pystyy kääntämään, niin jos olis kallistuksen vakaajan kiinnityskohta eri kohdassa kun toisella puolella ja sitävarten camberi myöskin pielessä?
En tosiaan takaa tota kokeillut et iskari irti ja sit auto omalle painolle. Koita tänään.
Comment
-
Comment