No periaatteessa, mutta kuitenkin niin että molemmille puolille laippaa tulisi kumipuslat, jolloin kiinnitys olisi kuitenkin joustava. Aluslevyjen välissä voisi olla puslien läpi kulkeva holkki, jota vasten mutterin kiristys tehdään (jolloin puslat ei mene lyttyyn). Eli jotenkin hätäisesti kyhätyn kuvan mukaisesti:
ModBargains.com offers the Lowest Prices Online for parts, wheels & accessories from BMW, Audi, VW, Porsche, Camaro's and more. Buy Online NOW or call 714-582-3330 to Save $$$.
No nyt on takapumput vaihdettu ja toimii. Tosin ehkä säädin iskarit aavistuksen liian jäykiksi - vaikkakin voi tuntua nyt alkuun siltä kun vanhoihin löystyneisiin vertaa.
Mielenkiintoinen havainto oli se, että vanhat takaiskarit olivat kyllä keltaiset ja konin tekemät, mutta niistä löytyi KW:n logot (!) ja tuotekoodi oli jotain XX-XXXX-KW. Muuten olivat kyllä samanlaiset uusien kanssa mitoiltaan ja kiinnikkeiltään, paitsi vanhoissa oli huomattavasti paksumpi varsi... harmi ettei tullut otettua kuvaa, mutta ero oli varren halkaisijassa varmasti viitisen milliä.
Comment