nyt pitäs käydä ostaa jäähdytinnestettä bmw e46 -00 ja vw golffiin -94 1,8, nii minkäs värissä mä ostelen joka sopis kumpaakin vai ostanko molempiin omat nesteet? :think
E46 -00 Jäähdytinneste kadoksissa!
Collapse
X
-
Originally posted by jermu82 View Postnyt pitäs käydä ostaa jäähdytinnestettä bmw e46 -00 ja vw golffiin -94 1,8, nii minkäs värissä mä ostelen joka sopis kumpaakin vai ostanko molempiin omat nesteet? :thinkBMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
-
Vihreää laitoin ainakin omaani ja sitä suosittelivat myös sitä oli sisällä. VAG taas punainen niinkuin aikaisemminkin oli sanottu paitsi vanhempiin 80-90 luvun alkupuoli vois kylläkin olla vihreä?Last edited by Jamppa1983; 23-09-2009, 21:04.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Vanha ketju mutta asiaan..
Onko kellään ikinä vuotanut nestettä tuosta paisarin pohjassa olevasta tasoanturista? (Kuvan nro:5)
Auto vuotaa aika reilusti nestettä, n. kerran viikossa saa olla lisäämässä ja alkoi jo pännimään nii etsiskelin vuotokohtaa ja oon melko varma että sieltä se vuotaa.
Onko tuossa joku tiiviste vai joutuuko ostaan koko laitoksen?
E: Ja niin auto 318 -98.
Comment
-
-
muistaisin siellä olevan o-rengas. Noi jäähdytyskierron muoviosat tuntuvat olevan aika hapanta kauraa yli 300tkm ajetuilla laitteilla. Etsein pitkään viimisintä vuotokohtaa ja sitä ei sitten havainnut kuin peilillä M43-moottorissa. Kannen perästä lähtee muovilähtö joka oli täysin hapertunut...Last edited by Jantteri; 23-01-2012, 10:49.F11 530dx 06/12
Comment
-
-
Mulla vuoti paisarin saumasta, ja ostin uuden OEM osan. Asensin ja taas vuotaa 1 tkm ajon jälkeen. Aivan surkeaa. Todella monimutkaisesti laadittu järjestelmä.
Ja kyllä, otin uuden korkinkin, jossa siis paineen rajoitus, joka kuulemma toimii kerran, ei ilmoita toimineensa, ja antaa sen jälkeen paineen pamauttaa paisarin rikki.
Comment
-
-
Originally posted by Manza View PostMulla vuoti paisarin saumasta, ja ostin uuden OEM osan. Asensin ja taas vuotaa 1 tkm ajon jälkeen. Aivan surkeaa. Todella monimutkaisesti laadittu järjestelmä.
Ja kyllä, otin uuden korkinkin, jossa siis paineen rajoitus, joka kuulemma toimii kerran, ei ilmoita toimineensa, ja antaa sen jälkeen paineen pamauttaa paisarin rikki.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Hm, tämä oli BMW Espoon diagnoosi asiasta, että järjestelmässä on ollut ylipainetta, ja alkuperäinen korkki toimii niin, että se laukaisee paineen kerran, mutta menee sitten "lukkoon" niin, että kun seuraavan kerran tulee ylipaine, paisari halkeaa. Kun kysyin miten asia nyt korjaantuu, huoltopäälikkö levitteli käsiään.
Minä en osaa sanoa vastaan, en tutkinut vanhaa korkkia ja sen toimintaperiaatetta. Harmi sinänsä. Tietääkö kukaan miten korkki rajoittaa paineen, onko normaali jousirasitteinen, vai mitä siellä on sisällä?
Comment
-
Comment