Tossa pari viikkoa sitten alkoi nestettä hukkumaan urakalla koneeseen (n.1,5L) päivä ja alkoi lammikkoa tulemaan auton alle. Tänään sit otin nosturilla koneen alta muovit pois ja kuskin puolelta syylärin alalaidasta tuli nestettä kunnolla. Hiukan aikaa ihmeteltiin siinä ja havaittiin että syylärin alalaita oli keskeltä noin 5-7cm alempana eli syylärin alalaita oli luokillaan. Huomenna uusi syyläri tilaukseen mutta
kannattaako mitä kaikkea muuta tutkia samalla mistä moinen on voinut johtua ettei uusi syyläri tee samaa tempausta?
Todennäköisesti painettahan järjestelmään on tullut reilusti ja jostain syystä vesiletkut tai mikään muukaan ei ole antanut periksi.
Lämmöt ei ole noussut kertaakaan normaalin yli ja nesteet ovat puhtaat eli eivät ole sekaisin. Auto on -99 328 ilmastoinnilla hiukan päälle 100tkm ajettu.
kannattaako mitä kaikkea muuta tutkia samalla mistä moinen on voinut johtua ettei uusi syyläri tee samaa tempausta?
Todennäköisesti painettahan järjestelmään on tullut reilusti ja jostain syystä vesiletkut tai mikään muukaan ei ole antanut periksi.
Lämmöt ei ole noussut kertaakaan normaalin yli ja nesteet ovat puhtaat eli eivät ole sekaisin. Auto on -99 328 ilmastoinnilla hiukan päälle 100tkm ajettu.
Comment