Onko etupyörissä molemmilla puolilla muuten anturit? Miten jos omassa pihassa tarkistan visuaalisesti, onko hapettumis/liitin irti-ongelmaa, niin meneekö tuo anturi pitkin iskarin vartta tai jossain..? Onko kuvaa kellään? Kiitos taas vastauksista..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330XD pieniä murheita
Collapse
X
-
Originally posted by haloohelsinki View PostEtuvetarit on tietty kalliita, kun niitä ei mene kuin nelivetomalleihin, mutta että 1000€ skipale.. oli kyllä lähellä ettei kipannut puhelimessa paskoja housuihin, kun kuulin hintojae61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
-
Hmm, otin pois molemmat eturenkaat ja tarksitin visuaalisesti johdot ja liittimet. Molemmilla puolilla näytti olevan ehjät koko matkalta :think.
Myös siellä rengaskotelossa olevassa liitinkotelossa näytti olevan liittimet ehjät. Tosin muovikotelot olivat täynnä hiekkaa, mutta pesin ne varovasti ja ongelmaa ei niissä ollut.
Onko kellään pk-seudulla/Lohjan suunnalla vikakoodin lukulaitetta, jolla voisi tarkistella mikä anturi/laite on sökönä? Nyt meinaan palaa valot jatkuvasti, eivät enään sammu missään vaiheessa. Maksaisin vaikka pikku korvausta siitä hyvästä ettei tarvitse laakkosella käyttää kalliissa testerissä vain todetakseen että: "hei, sulla on tämä laite rikki, mutta kiitos XXXX€:sta"? Kirjottakaa tähän laitteen omistajat tai laittakaa privaa, kiitos!
Luojan kiitos että autolla pystyy ajaa, olisin muuten todella kusessa
Comment
-
-
Originally posted by haloohelsinki View PostMyös siellä rengaskotelossa olevassa liitinkotelossa näytti olevan liittimet ehjät. Tosin muovikotelot olivat täynnä hiekkaa, mutta pesin ne varovasti ja ongelmaa ei niissä ollut.
Comment
-
-
Hmm.. onko niitä vastusarvoja jossain ylhäällä, niin tiedän sitten mikä kurmottaa. Ilmeisesti siis liitin irti ja yleismittarin tapit reikiin?
Hittoku sais tuota vikakoodin lukua, niin ei tarvis arpoo vesisateessa renkaita irti >:(Last edited by haloohelsinki; 08-08-2008, 09:14.
Comment
-
-
Jees, luetutin vikakoodit klubilaisella ja oikean etupyörän anturi oli sökönä. Uusi tilattu (85,-). Täytyy vaihtaa ja toivoa ettei ole kovin lujassa. Täytynee sitten vähän crc:een kanssa pelleillä..
Vikakoodeja oli muitakin, mutta johtuivat ilmeisesti akun vähäisestä latauksesta, joka on autoliikkeessä seisoville autoille tyypillistä.
Comment
-
-
Originally posted by haloohelsinki View PostJees, luetutin vikakoodit klubilaisella ja oikean etupyörän anturi oli sökönä. Uusi tilattu (85,-). Täytyy vaihtaa ja toivoa ettei ole kovin lujassa. Täytynee sitten vähän crc:een kanssa pelleillä..
Comment
-
-
Originally posted by Juubi View PostEi pitäisi anturin vaihdon olla enää paha rasti. Anturi on muistaakseni ulkokuoreltaan muovia, eikä näin ollen jämähdä yhtä tiukkaan kuin esim. e36:ssa.
Pitää tänään käydä hakemassa ja katsoa poistuiko vika tällä. Eihän näissä "uudemmissa" enään pitäisi noita boksivikoja olla, vai onko joku joutunut vaihtelemaan/korjaamaan omastaan?
Comment
-
-
Jeps, vaihdoin pihalla anturin ja rupes pelittää. Piti tosiaan ajaa autolla 20 metriä että valot sammus. Kävin heittää vielä testilenkkiä eikä valot enään syttyneet, "halpa" korjaus tällä kertaa 20€ vikaluku + 80€ anturi = 100€.
EDIT: näissähän anturit ovat muovista ja tämäkin lähti irti helposti, vähän ruukkari anturin väliin ja lähti ihan vetämällä.
Comment
-
-
HUOAAAAH...
Hmm, bemaristin elämä EI OLE helppoa.. tänään palasi tämä kuuluisa kolina taas ilmapiiriin.
Diagnoosi: Jakolaatikko sökö, laakeri väljä ja ainoastaan jakolaatikon saa uutena, ei muita osia. Hintaa ~ 2000€ Saksasta + 500€ työt.. jää tekemättä.. katotaan mitä autoliike vastaa, soppariin merkittiin tosiaan kolinan poisto ja sama kolina palasi.. voi olla että käräjillä tapellaan yms
Jos ei muuten niin auto kiertoon takaisin vaikka tappiolla, buahhh...
Comment
-
-
Olikohan järkeä ostaa tuon ikäinen hintava auto jos se tarvii heti parin korjauksen jälkeen laittaa kiertoon. Kyllä noihin pitää aina laskea varaa pariin remppaan, harvoin se edellinen omistaja on autosta luopumassa jollei ole huomannut jotain oiretta.
Jos se on se alkuperäinen kolina niin liikkeen piikkiin vaan.
Comment
-
-
Originally posted by rp View Postharvoin se edellinen omistaja on autosta luopumassa jollei ole huomannut jotain oiretta.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
No kyllä se nyt keskimääräistä todennäköisempää että vaihtoauton oston jälkeen jotain korjattavaa ilmenee verrattuna minkä verran sitä keskimäärin muuten ilmenee. Usein sitten saakin ajella pitkään ilman ongelmia kun on alkukorjaukset tehnyt. Poikkeuksia tietysti on, mutta kyllä se yleistä on, että pitkään muhinut autokuume nytkähtää ostopäätökseksi kun huomaa, että vanhassa pelissä alkaa uhata joku remppa.
Comment
-
Comment