Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Etuvastuksen (siili) vaihdossa havaittua
Collapse
X
-
Originally posted by Maddox View PostHuomasin kun tuossa vaihdoin etuvastusta lämmpäriin että joku plugi oli irti siitä moottorista (vai mikä se nyt on) joka on siinä etuvastuksen edessä.. tietääkö joku mikä se moottori on ja onko plugi juuri irti siitä!? Ja mikä on sen tehtävä.. joku anturi..:think tässä pari kuvaa..
[ATTACH]59563[/ATTACH]
[ATTACH]59564[/ATTACH]Last edited by Havis; 09-07-2010, 10:56."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Maddox View PostMitähän se plugi haistelee kun tuntuis kaikki pelaavan ok.. tai siis vaihdoin sen etuvastuksen sen takia että n. puolen tunnin ajon jälkeen puhallin lakkas vastaamasta säätöihin..
Tarkottaa sitä, että sisäilmankierto on nyt sitten joko aina päällä, tai sitten sitä ei saa päälle ollenkaan, riippuen siitä kummassako asennossa läppä on lepotilassa.
Mikäli läppä on auki, ja ilma tulee ulkoa, ei tämä vika ole kovin vakava. Mutta jos läppä onkin kiinni, pakotettu sisäilmankierto lisää huurtumista, joka voi häiritä kostealla säällä ja talvella."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostJos osan nimen perusteella vois arvailla, niin tuo moottori ohjaa oikeanpuoleisen ilmakanavan sisäilmankierron päälle tai pois. Ja jos johto on irti, niin tämä ohjaus ei toimi.
Tarkottaa sitä, että sisäilmankierto on nyt sitten joko aina päällä, tai sitten sitä ei saa päälle ollenkaan, riippuen siitä kummassako asennossa läppä on lepotilassa.
Mikäli läppä on auki, ja ilma tulee ulkoa, ei tämä vika ole kovin vakava. Mutta jos läppä onkin kiinni, pakotettu sisäilmankierto lisää huurtumista, joka voi häiritä kostealla säällä ja talvella.
jees.. taidan unohtaa että näin irtonaisia johtoja ja laittaa hanskalokeron kiinni ja jatkaa ajelua.. kiitoksia vastanneille!Last edited by Maddox; 25-09-2008, 20:29.E46 320d 2000
Comment
-
-
Originally posted by Maddox View Postjees.. taidan unohtaa että näin irtonaisia johtoja ja laittaa hanskalokeron kiinni ja jatkaa ajelua.. kiioksia vastanneille!
Ei tullut laitetua hanskalokeroa kiinni.. Huomasin että etuvastuksen vaihto ei vaikuttanut tuulettimen toiminnan ongelmiin. Luulen että ongelma on juuri tuossa "läppämoottorissa" että tuulettimen nopeus säätö lakkaa vastaamasta nopeuteen n.30min ajon jälkeen. täytyypi varmaan hankkia uusi semmoinen.. prlkE46 320d 2000
Comment
-
-
Tässä juttua mun e46:sen ilmastointi/puhallus viasta ex-omistajan kertomana -> http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...64&postcount=5
Poimittuna:
"Minulla oli autossa omituinen vika ilmastoinnissa. Ilmastointi kävi ihan niin kuin piti, noin tunnin ajan. Sitten puhallus loppui vaikka puhallus moottori kävi täysillä. Sait laittaa lämmintä/kylmää, mitä vaan. Ulos ei tullut yhtään mitään."
Palikkaa vaihdettiin vaikka mitä ja vika olikin tossa anturissae39 530ia m-sport touring imolarot II -02
Comment
-
Comment