parit faktat tiskiin, niitä lukitustyökaluja oli 2 tai 3 erilaista eroa ei ole kuin pari milliä työkaluilla. joten tarkkana saa olla että tulee oikeanlainen.
Hommaa ei voi tehdä ilman erik. työkaluja.
myös ö-pohja pitää ottaa auki jotta näkee tasapainoakselit.
-öljypohjan irroitus vaatii muistaakseni apurungon irroituksen.
eli aika suuri työ tiedossa..
koko hommelinhan voi välttää sillä että vaihtaa vaikka 5-vuoden välein sitä ketjunkiristintä.
se kun maksaa 38e marmorilla ja työ on n.2min..
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Eipä se paljon pelasta jos ne laahaimet on paskana, nekään kun eivät ikuisia kestä.
ei kestä ei, mutta ehjällä kiristimellä laahaimet kestää pitempään ehjänä kuin paskalla..
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Onnistuuko tuo vaihto ihan tumpeloltakin? Oisko antaa mitään hyvää ohjetta niin vois kokeilla itelle vaihtaa.
muovi pois jossa bmw logo muistaakseni 27mm hylsä +räikkä ja kiristin auki. Kasaus päinvastaisesti...
Kiristin löytyy oikelta puolelta mottia.
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment