Eli mitkä madallusjouset olisivat hintalaatusuhteiltaan järkevin hankinta? Madallusta saisi olla noin 20 mm, niin voisi käyttää vielä alkup. iskareita, kun ovat hyvässä kunnossa.
E46 330d -03 mitkä madallusjouset?
Collapse
X
-
Eibachilta löytyy 20/10mm sarjaa, 30/20mm sarjaa ja siitä ylöspäin. H&R:ltä löytyy 35/10mm sarjaa. Nuo merkit ainakin laadultaan hyviä, omaa kokemusta löytyy H&R:n sarjasta 55/35mm madalluksella.
Saksasta löytyy sopivaan hintaan. Omat tuli fahrwerkebilliger.de nimisestä putiikista, täältä foorumilta löytyy juttua mm. kyseisestä kaupasta sekä muistakin."I do everything my Rice Crispies tell me to"
-
-
Comment
-
H&R löytyy vaan 35/20mmOriginally posted by surface View PostEli mitkä madallusjouset olisivat hintalaatusuhteiltaan järkevin hankinta? Madallusta saisi olla noin 20 mm, niin voisi käyttää vielä alkup. iskareita, kun ovat hyvässä kunnossa.
hinta 277€ plus MH.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
Onko Sport -alusta vakiona 330d:ssä?
Lainaanpa topikkia kun aihe liippaa...
Vaihdoin eteen alatukivarsien puslat ja käytin eilen pirssin 4-pyöräsuuntauksessa, siellä tuli ilmi että tuossa on Sport -alusta.
Onko tuo jopa vakiona 330d:ssä vai valinnaisvaruste?
Kun autoa ostin, niin sporttialustasta ei ollut mitään mainintaa, vaikka muut varusteet olikin hyvin listattu.
PS. Tuo sporttialusta selittää aika monta asiaa verrattuna tavallisen e46:een
--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
Ainakin joidenkin lähteiden mukaan 6-sylinterisissä facelift-malleissa on sporttisetti vakiona. Itsellä -01 prefacelift ja vakioalusta.Originally posted by sassi View PostLainaanpa topikkia kun aihe liippaa...
Vaihdoin eteen alatukivarsien puslat ja käytin eilen pirssin 4-pyöräsuuntauksessa, siellä tuli ilmi että tuossa on Sport -alusta.
Onko tuo jopa vakiona 330d:ssä vai valinnaisvaruste?
Kun autoa ostin, niin sporttialustasta ei ollut mitään mainintaa, vaikka muut varusteet olikin hyvin listattu.
PS. Tuo sporttialusta selittää aika monta asiaa verrattuna tavallisen e46:een
** S203 C250 CDI 4Matic ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Comment
-
Pitäneeköhän paikkaansa :think? Itselläni facelift 3.0xd ja kauhea horokki oli mulle tullessa....Originally posted by Vecara View PostAinakin joidenkin lähteiden mukaan 6-sylinterisissä facelift-malleissa on sporttisetti vakiona. Itsellä -01 prefacelift ja vakioalusta.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Asentajan (joka suoritti 4-pyöräsuuntauksen) mukaan listoilta löytyi myös korotettu alusta, jota ilmeisesti saa mm. XD malliin. Onneksi olkoon, taisit ostaa maasturinOriginally posted by Laku View PostPitäneeköhän paikkaansa :think? Itselläni facelift 3.0xd ja kauhea horokki oli mulle tullessa....
--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
KiitosOriginally posted by sassi View PostAsentajan (joka suoritti 4-pyöräsuuntauksen) mukaan listoilta löytyi myös korotettu alusta, jota ilmeisesti saa mm. XD malliin. Onneksi olkoon, taisit ostaa maasturin

.
Asia on tosin korjattu. Autossa on nykyään Eibachin jouset ja Bilsteinin iskarit
.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Voisin edelleen suositella H&R:n jousia. Ovat nopeamassa ajossa jämäkät mutta toimivat silti normaalissa ajossa mukavasti, eli eivät ole pintakovat eivätkä pompota. Hintaa sarjalle saksasta 200€ luokkaa, joten eivät pahan kalliit.
Esim. H&R 35/20mm *kliks*"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Juu en epäile yhtään etteikö H&R:t tai Eibachit olisi hyviä. Mietin vain tuota madallusta, kun H&R madaltaa edestä tuon 35 mm ja eikös M-Sportin jouset madalla jotain 20 mm. En todellakaan haluaisi enää tästä autosta (niin kuin edelliset) niin matalaa, että sillä ei enää pääse mihinkään. Tuo H&R on kyllä siinä rajoilla, pitäisi melkein nähdä kuvat jostain kuinka alas se laskee.E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm

Comment
Comment