Eli mitkä madallusjouset olisivat hintalaatusuhteiltaan järkevin hankinta? Madallusta saisi olla noin 20 mm, niin voisi käyttää vielä alkup. iskareita, kun ovat hyvässä kunnossa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330d -03 mitkä madallusjouset?
Collapse
X
-
Eibachilta löytyy 20/10mm sarjaa, 30/20mm sarjaa ja siitä ylöspäin. H&R:ltä löytyy 35/10mm sarjaa. Nuo merkit ainakin laadultaan hyviä, omaa kokemusta löytyy H&R:n sarjasta 55/35mm madalluksella.
Saksasta löytyy sopivaan hintaan. Omat tuli fahrwerkebilliger.de nimisestä putiikista, täältä foorumilta löytyy juttua mm. kyseisestä kaupasta sekä muistakin."I do everything my Rice Crispies tell me to"
-
-
Originally posted by surface View PostEli mitkä madallusjouset olisivat hintalaatusuhteiltaan järkevin hankinta? Madallusta saisi olla noin 20 mm, niin voisi käyttää vielä alkup. iskareita, kun ovat hyvässä kunnossa.
hinta 277€ plus MH.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Onko Sport -alusta vakiona 330d:ssä?
Lainaanpa topikkia kun aihe liippaa...
Vaihdoin eteen alatukivarsien puslat ja käytin eilen pirssin 4-pyöräsuuntauksessa, siellä tuli ilmi että tuossa on Sport -alusta.
Onko tuo jopa vakiona 330d:ssä vai valinnaisvaruste?
Kun autoa ostin, niin sporttialustasta ei ollut mitään mainintaa, vaikka muut varusteet olikin hyvin listattu.
PS. Tuo sporttialusta selittää aika monta asiaa verrattuna tavallisen e46:een--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostLainaanpa topikkia kun aihe liippaa...
Vaihdoin eteen alatukivarsien puslat ja käytin eilen pirssin 4-pyöräsuuntauksessa, siellä tuli ilmi että tuossa on Sport -alusta.
Onko tuo jopa vakiona 330d:ssä vai valinnaisvaruste?
Kun autoa ostin, niin sporttialustasta ei ollut mitään mainintaa, vaikka muut varusteet olikin hyvin listattu.
PS. Tuo sporttialusta selittää aika monta asiaa verrattuna tavallisen e46:een** S203 C250 CDI 4Matic ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Comment
-
-
Originally posted by Vecara View PostAinakin joidenkin lähteiden mukaan 6-sylinterisissä facelift-malleissa on sporttisetti vakiona. Itsellä -01 prefacelift ja vakioalusta.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostPitäneeköhän paikkaansa :think? Itselläni facelift 3.0xd ja kauhea horokki oli mulle tullessa....--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostAsentajan (joka suoritti 4-pyöräsuuntauksen) mukaan listoilta löytyi myös korotettu alusta, jota ilmeisesti saa mm. XD malliin. Onneksi olkoon, taisit ostaa maasturin
Asia on tosin korjattu. Autossa on nykyään Eibachin jouset ja Bilsteinin iskarit .Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Voisin edelleen suositella H&R:n jousia. Ovat nopeamassa ajossa jämäkät mutta toimivat silti normaalissa ajossa mukavasti, eli eivät ole pintakovat eivätkä pompota. Hintaa sarjalle saksasta 200€ luokkaa, joten eivät pahan kalliit.
Esim. H&R 35/20mm *kliks*"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Juu en epäile yhtään etteikö H&R:t tai Eibachit olisi hyviä. Mietin vain tuota madallusta, kun H&R madaltaa edestä tuon 35 mm ja eikös M-Sportin jouset madalla jotain 20 mm. En todellakaan haluaisi enää tästä autosta (niin kuin edelliset) niin matalaa, että sillä ei enää pääse mihinkään. Tuo H&R on kyllä siinä rajoilla, pitäisi melkein nähdä kuvat jostain kuinka alas se laskee.E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
Comment