Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw E46 318 tai 320 bensa, käyttökokemuksia, tyyppiviat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ritariässä
    BTCF Member
    • Jan 2006
    • 3570
    • Raisio

    #31
    Tuota LCI pakollisuutta vois myös laajemmin perustella, mitä muuta hyödyllisyyttä tuo kuin jotain ulkonäköjuttuja?

    Tää M-sport myös yliarvostettua, saa mukana enemmän rengasmelua ja epämiellyttävämmän alusta jäykkien jousien ja isojen vanteiden mukana. Jos autossa kunnon moottori ja sporttipenkit, ne tekee eniten hyvää autolle.
    G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

    Comment

    • Wespa
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2016
      • 1838
      • Karjaa

      #32
      No ainakin se ulkonäöllisesti E9x karmein seikka eli munuaisten viikset on vähän vähemmän silmää särkevä LCI:ssä. Emt, E9x on varmaankin autona ihan hyvä, mutta en vain itse pääse millään yli tuosta että BMW saavutti sekä ulkokuoressa että sisustassa ehdottoman huippunsa E46:sessa, sen jälkeen onkin sitten ollut pelkkää alamäkeä. Sama vitossarjassa E39 vs. uudemmat..
      E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
      Porsche 944 -86 (DE)
      Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

      Comment

      • Danukos
        Alueaktiivi
        • Feb 2011
        • 1121
        • pks

        #33
        Originally posted by ritariässä View Post
        Tuota LCI pakollisuutta vois myös laajemmin perustella, mitä muuta hyödyllisyyttä tuo kuin jotain ulkonäköjuttuja?

        Tää M-sport myös yliarvostettua, saa mukana enemmän rengasmelua ja epämiellyttävämmän alusta jäykkien jousien ja isojen vanteiden mukana. Jos autossa kunnon moottori ja sporttipenkit, ne tekee eniten hyvää autolle.
        Mielestäni ainakin E90 ja E91 korissa LCI on aivan must nimenomaan ulkonäöllisistä seikoista johtuen. LCI-mallien LED-etu- ja takavalot ovat vaan 100x paremman ja modernimman näköiset kuin pre-LCI. Etenkin LCI takavalot on paljon sirommat ja siistimmät.

        Sitten jos katsotaan auton sisälle ja puhutaan iDrivesta niin CIC vrt. CCC asiaa ei varmaan tarvitse sen koommin perustella?

        M-sport tietysti myös ulkonäkösyistä. Ilman m-sport varustelua E46 ja E9x (no lisätään samaan riviin vielä E39) on liian "pappa-look" omaan makuun

        Tekniikan suhteen sanoisin, että kaikissa moottoreissa on omat tyyppivikansa ja "huonot puolensa" mutta jos puhutaan 6-syl. niinyleisesti ottaen omasta mielestäni alkupään N52 on huonompi vaihtoehto kuin N52N ja N53 jotka tulivat LCI malleihin. N54 ja N55 suhteen jätän kommentoimatta.
        E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz
        Ex - E34
        ///M5 -90 Alpin Weiss II

        Comment

        • jj5
          BTCF Member
          • Aug 2012
          • 1340
          • pks

          #34
          Originally posted by Wespa View Post
          BMW saavutti sekä ulkokuoressa että sisustassa ehdottoman huippunsa E46:sessa, sen jälkeen onkin sitten ollut pelkkää alamäkeä. .
          Tähän voisi vielä täsmentää edellisen koskevan e46 compact mallia.
          sigpic

          Comment

          • nupaha
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2008
            • 275
            • Pohojanmaa

            #35
            Kiitos kaikille kommenteista. Itse olisin hakenut E46 coupen Ruotsista, mutta ei saanut tulevilta kuskeilta kannatusta. Pihassa on nyt diesel-automaatti lci, vaikka piti tulla bensa ja manuaali. :-)
            työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
            kauppakassina Audi A3 sedan
            kesäkissana Jaguar XKR

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎