Potilaana E46 320i -99, eli prefacelift 150hp M52TUB20 koneella. Ajettu 440tkm ja nyt taitaa alkaa olla perä tiensä päässä. Kalahtelee liikkeellelähdöissä ja pakituksessa erityisesti kun painaa kytkimen pohjaan kesken vedätyksen (kumilimpun vääntö purkautuu??? ja perässä kalahtaa, sellainen nopea klang klang). Samoin kun vaihtaa 1-2 ja 2-3 niin kalahtaa. Kokeilein välyksiä niin käsijarru kytkettynä ja vaihde vapaalla tyhjää on sen verran, että kardaanin kiinnityskehä peränpäässä pyörähtää noin 1 cm ellei hieman enemmän. Tuskin on normaalia?
Onko näissä 3- sarjan E46 korisissa miten samat perät käytössä ja onko kaikissa jonkinmoinen lukko olemassa? Onko dieseleissä sama perä käytössä? Talvella kun tuo etenee tosi hyvin..
Muuten perä ei suuremmalti äännä, ei ulise tms.
Lähinnä tieto helpottaa vaihtoperän etsintää käytettyjen rintamalta..jos siihen päätyy.
Mulla on videota auton alta mutta en osaa liitellä niitä tänne..
t Mika
Onko näissä 3- sarjan E46 korisissa miten samat perät käytössä ja onko kaikissa jonkinmoinen lukko olemassa? Onko dieseleissä sama perä käytössä? Talvella kun tuo etenee tosi hyvin..
Muuten perä ei suuremmalti äännä, ei ulise tms.
Lähinnä tieto helpottaa vaihtoperän etsintää käytettyjen rintamalta..jos siihen päätyy.
Mulla on videota auton alta mutta en osaa liitellä niitä tänne..
t Mika
Comment