Tuli hieman hätäseen ostettua e46 330xd automaatti käyttöautoksi. Myyjä sanoi epäilevänsä kardaanin kannati laakeria kun täristää täysikiihdytyksessä noin ~50-100kmh käytin autoa nopeasti nosturilla mutta en löytänyt mitään välyksiä tukilaakerista tai ristikosta. Auto "pyrkii" eteenpäin kun laittaa d päälle paikallaan. Täristys tuntuu auton keskiosasta. Kuulostaako turbiinivialta? Voiko olla välyksiä kardaanissa mitkä ei helposti käsin/rengasraudalla tunnu?
E46 330xd täristää
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Nykyaikana tulee mieleen vielä sellainenkin asia, että onko etuvetarit varmasti kunnossa? Jos on vaikka Made in China -tägi purrut.
PS onko nyt varma, ettei kuski tärise vauhdin hurmasta, BMW:llä ajaminen ja vauhti voi aiheuttaa muista merkeistä siirtyessä tärinää jalkoihin
👍 1Comment
-
-
Pitää katsoa löytyiskö etuvetareista kuittia.Originally posted by Jarger View PostNykyaikana tulee mieleen vielä sellainenkin asia, että onko etuvetarit varmasti kunnossa? Jos on vaikka Made in China -tägi purrut.
PS onko nyt varma, ettei kuski tärise vauhdin hurmasta, BMW:llä ajaminen ja vauhti voi aiheuttaa muista merkeistä siirtyessä tärinää jalkoihin
Ja onhan tämä nyt aivan liikaa tehoa vajaamukisen e30 jälkeen
Comment
-
Päivitys.
Etukardaanin takimmainen ristikko väljä ehkä myös jakolaatikon etukardaanin laipan laakeri. Pika etsinnällä ei löytynyt paljon tietoa tuosta nv124 jakolaatikosta. Realoem ei näytä jakolaatikon sisälle tai etukardaanin ristikoiden kokoja. Onko tässä paras idea vaan ottaa jakolaatikko ja kardaani pöydälle ja ruveta mittailemaan? Toki ei kardaani olisi kovin kallis ~240€
Comment
Comment