Kyllä sen niin pitää olla, ettei rengas ota kiinni edes jousituksen ääriasennossa.
Jousituksen ääriasento on hitusen kyseenalainen käsite, kun auto on jo muutenkin ihan tontissa. Vaikka kaariin jäisikin ihan täydellä kuormalla tilaa vielä ajaa, niin auto itsessään ei todennäköisesti enää liikkuisi, kun auton pohja laahaa maata
Jousituksen ääriasento on hitusen kyseenalainen käsite, kun auto on jo muutenkin ihan tontissa. Vaikka kaariin jäisikin ihan täydellä kuormalla tilaa vielä ajaa, niin auto itsessään ei todennäköisesti enää liikkuisi, kun auton pohja laahaa maata
3. Auton alustan korkeuden alentamisen jälkeen on maavaran auton ollessa kuormaamaton oltava ainakin niin suuri, että yhden akseliston joustovaran loppuessa tai toisen puolen renkaiden tyhjentyessä mikään alustan osa ei osu maahan. Maavaran on kuitenkin oltava vähintään 80 mm.
3. Auton alustan korkeuden alentamisen jälkeen on maavaran auton ollessa kuormaamaton oltava ainakin niin suuri, että yhden akseliston joustovaran loppuessa tai toisen puolen renkaiden tyhjentyessä mikään alustan osa ei osu maahan. Maavaran on kuitenkin oltava vähintään 80 mm.
itellä renkaina 225/40/18 8" edessä 255/40/18 8.5" takana ja et joku 30 ja on madallettu vähän.. muistaakseni edestä 30mm takaa 10mm.
eikä raavi vaikka olisi isoluisia ihmisiäkin kyydissä.
itellä renkaina 225/40/18 8" edessä 255/40/18 8.5" takana ja et joku 30 ja on madallettu vähän.. muistaakseni edestä 30mm takaa 10mm.
eikä raavi vaikka olisi isoluisia ihmisiäkin kyydissä.
" joku " " muistaakseni " lueppa se oikea lukema sieltä vanteen takaa, ettei tarvi arvuutella... ei tollasista arvauksista ole kenellekään mitään hyötyä.
" joku " " muistaakseni " lueppa se oikea lukema sieltä vanteen takaa, ettei tarvi arvuutella... ei tollasista arvauksista ole kenellekään mitään hyötyä.
Niinpä. Sekä tuolla yhdistelmällä ja ET:llä ei varmaan pyöri.
Kokovartalokyrpä
Nyt ajossa:
BMW X5 E45 M-Sport -20
BMW X5 Sport package -07
EX: Pirusti Pemareita
itellä renkaina 225/40/18 8" edessä 255/40/18 8.5" takana ja et joku 30 ja on madallettu vähän.. muistaakseni edestä 30mm takaa 10mm.
eikä raavi vaikka olisi isoluisia ihmisiäkin kyydissä.
Alkaa olla etu- ja takarenkaiden kokoero melkoinen tuolla yhdistelmällä..
3. Auton alustan korkeuden alentamisen jälkeen on maavaran auton ollessa kuormaamaton oltava ainakin niin suuri, että yhden akseliston joustovaran loppuessa tai toisen puolen renkaiden tyhjentyessä mikään alustan osa ei osu maahan. Maavaran on kuitenkin oltava vähintään 80 mm.
Tuli ostettua tuommoiset Style 73 7x17 ET47, 225/45/17 kumeilla, paljonkohan kestää pienentää ET:tä jotta tulisi mahdollisimman ulos ilman ongelmia. Nyt bemarin oma sporttialusta, tulevaisuudessa varmaan joku 50/30 alusta. Sopivaa spaceria miettiessä...
Comment