Ois tarkoitus laittaa kumpi jompi, mutta kumpi näistä on se varmempi paketti? Molemmista lukenut turbo, jakajapumppu, suutin , imusarjanläppä yms viosta. Mutta miten paljo näitä todellisuudessa sitten on ja mille kilometreille(todellisille)? Aina on joku syy ja seuraus, koska nämä ei minun mielestä ei ole mitään "kulutus" osia, niinkuin laturinhiilet tai pyöränlaakerit yms. Entäs kuinka kyseiset "tyyppiviat" voi testata helposti esim kyseista kampetta hankkiessa.
Mitkä on korjaavat toimen piteet ennen kun kilahtaa vai voiko näitä ennekoida? Liian pitkä öljynvaihtoväli / huonolaatuiset öljyt, öljyn kierto temppuilee? Vai kannattaako laittaa suoraan uutta garrettilaista kehiin?
Imusarjan läpät, voi poistaa. Onko 320d jos on niin missä kone/vuosimallissa?
Suuttimet? Näkeekö läppärillä ja jos näkee niin millä ohjelmalla.
Jakajapumppu?
Muut?
Mitkä on korjaavat toimen piteet ennen kun kilahtaa vai voiko näitä ennekoida? Liian pitkä öljynvaihtoväli / huonolaatuiset öljyt, öljyn kierto temppuilee? Vai kannattaako laittaa suoraan uutta garrettilaista kehiin?
Imusarjan läpät, voi poistaa. Onko 320d jos on niin missä kone/vuosimallissa?
Suuttimet? Näkeekö läppärillä ja jos näkee niin millä ohjelmalla.
Jakajapumppu?
Muut?
Comment