Olisko kenelläkään laitteita Mäntsälän lähettyvillä jotta saisi katsottua antaako mitään vikakoodia....
e46 330D -00 Kiihdytyksessä DDE hälytys Vika Korjattu
Collapse
X
-
Elikkä vielä lisä kysymyksiä jos jollain tulisi mieleen jotain uutta tohon DDE hälytykseen. Eli auto on ollut pitemmän aikaa sellanen että kiihdyttäessä se ei kiihdy tasaisesti vaan hiemän nykimällä, eli jos voisi sanoa että aaltomaisesti. Ja kun asensin siihen tollasen PSI;n optimointi lastun se korostui selvästi. Tämä tulee esille parhaiten jos esim. vitos vaihteella nopeudessa 80 painaa kaasun pohjaan kone yskii hetken ennenkuin lähtee vetämään. Lisäksi tyhjäkäynti on aaltoilevaa noin 100rpm aaltoliikettä
Comment
-
-
Originally posted by .30-06 sprg View PostLisäksi tyhjäkäynti on aaltoilevaa noin 100rpm aaltoliikettä
Comment
-
-
Ai jaa enpä tiennytkää että kierrosten nostaminen on moottorin ohjauksessa mukana. No tuota lämmitintä itsekin joskus tuumasin tohon tyhjäkäynnin vaihteluun, mutta tällähetkellä tuo tyhjäkäynti on vähän sivuseikka noiden muiden ongelmien rinnalla. Tuo lisälämppäri tyhjäsi akun, kun auto seisoi otti n.3A virtaa. Aluksi alkoi oikkuilla niin että ajossakin otti virtaa niin paljon että valot himmeni ja kirkastui, kierrokset nousi ja laski n. 1s syklillä, ja moottoritilassa haisi sähköltä.Last edited by .30-06 sprg; 30-03-2009, 22:03.
Comment
-
-
Tuo kierrosten nousu varmasti tehdään moottoriohjaimen toimesta, mutta ei se niitä kierroksia nosta jos esim. johto on irti sähköisestä lisälämmittimestä!! Kahden yhdistelmästä se kyllä nostaa; sähköinen lämmitin kytkettynä ja sen ottama virta varmasti huomataa moottorinohjaimessa, jolloin kierrokset nousevat ts. laturi vaatii voimaa --> latausjännite (kierrokset) korkeammalle.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Jees eli tuli uudestaan tuo dde vikavalo mittaristoon. Ennen kuin valo syttyi "kiusasin" autoa hieman kiihdyttämällä vaikka meno oli tahmeaa ja nykivää...Tuntuu että veto huononee päivä päivältä ja nyt jaksaa juuri ja juuri nostaa kierrokset yli 2000rpm. Joskus harvoin jaksaa nostaa kierrokset jopa 3500-4000rpm, mutta sitten alkaa nykiminen. Nyt on varmaan parempi lopettaa autolla ajaminen ettei tule isompaa vahinkoa.
Vikakoodit luettu ja antoi tälläisen:
Fuel Pre Supply Monitoring:
"reduction due to low pre-supply pressure"
Sitten olisi pari asiaa jotka mietityttää, eli noissa linkeissä on pari kuvaa ja toisessa linkissä on Friction torque aivan tapissa ja toisessa UB Operating hours aivan tapissa.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Nyt viisaat kertokaas missä mättää...
Comment
-
-
Originally posted by Blacksatin View PostJees eli tuli uudestaan tuo dde vikavalo mittaristoon. Ennen kuin valo syttyi "kiusasin" autoa hieman kiihdyttämällä vaikka meno oli tahmeaa ja nykivää...Tuntuu että veto huononee päivä päivältä ja nyt jaksaa juuri ja juuri nostaa kierrokset yli 2000rpm. Joskus harvoin jaksaa nostaa kierrokset jopa 3500-4000rpm, mutta sitten alkaa nykiminen. Nyt on varmaan parempi lopettaa autolla ajaminen ettei tule isompaa vahinkoa.
Vikakoodit luettu ja antoi tälläisen:
Fuel Pre Supply Monitoring:
"reduction due to low pre-supply pressure"
Sitten olisi pari asiaa jotka mietityttää, eli noissa linkeissä on pari kuvaa ja toisessa linkissä on Friction torque aivan tapissa ja toisessa UB Operating hours aivan tapissa.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Nyt viisaat kertokaas missä mättää...BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostSiirtopumpun vaihtoon kipinkapin.
Myös sellaisen havainnon tein tuossa että kun painaa kaasua niin kierrosmittarin viisari värähtää nopeasti noin 300rpm ylös ja sit asettuu taas ns normaali tilaan ja sitten se liikkuu taas aivan normaalisti kaasun painalluksen mukaan...Ei tästä varmaan kukaan saanu selvää
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostSiirtopumpun vaihtoon kipinkapin.
Mitä muuten tarkoittaa tuo: kun tuossa alemmassa kuvassa näkyy alhaalla vasemmalla....
UB operating hours --> kun on "Tapissa" huutomerkin kanssa...
-vissiin joitain toimita tunteja, mutta.....
Joku viisaampi jos valaisisi asiaa...Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Originally posted by Blacksatin View PostEli siis siirtopumppu eikä korkeapainepumppu. Molempia on vähän arvailtu....No kokeilemalla se selviää..
Myös sellaisen havainnon tein tuossa että kun painaa kaasua niin kierrosmittarin viisari värähtää nopeasti noin 300rpm ylös ja sit asettuu taas ns normaali tilaan ja sitten se liikkuu taas aivan normaalisti kaasun painalluksen mukaan...Ei tästä varmaan kukaan saanu selvääBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by casino View PostMitä muuten tarkoittaa tuo: kun tuossa alemmassa kuvassa näkyy alhaalla vasemmalla....
UB operating hours --> kun on "Tapissa" huutomerkin kanssa...
-vissiin joitain toimita tunteja, mutta.....
Joku viisaampi jos valaisisi asiaa...BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
OK. No sehän tarkoittaa sitten vielä täällä SUOMESSA, että voidaan ajaa vielä ainakin seuraavat 400 tkm kunhan vaan välillä muistetaan lisätä universal tractor motor oil 10-30w:stä pataan ja annetaan mennäBmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Originally posted by casino View PostOK. No sehän tarkoittaa sitten vielä täällä SUOMESSA, että voidaan ajaa vielä ainakin seuraavat 400 tkm kunhan vaan välillä muistetaan lisätä universal tractor motor oil 10-30w:stä pataan ja annetaan mennä
Oikeasti en kyllä tiedä tarkalleen mitä tuo tarkoittaa, ei liene kovinkaan tärkeää infoa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment