Osaako joku kertoa käykö e46:n manuaalisen ilmastoinni muuttaminen automaatiin vain paneelia vaihtamalla?? Vai onko kenties edessä isompiakin muutoksia?? Kiitos
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 ilmastointi
Collapse
X
-
Originally posted by __Timo__ View PostOsaako joku kertoa käykö e46:n manuaalisen ilmastoinni muuttaminen automaatiin vain paneelia vaihtamalla?? Vai onko kenties edessä isompiakin muutoksia?? Kiitos
Eli mun veikkaus että käy....Parhaat pelaa
Comment
-
-
Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Olen tuota samaa asiaa selvitellyt merkkiliikkeen asentajalta joka kertoi että unohda suosiolla; joutuu purkaan kojetaulun pois ja asentelemaan jotain servoja sinnetänne, todella kalliista hommasta kuulemma, kyse siis näin ainakin teetettynä.
Soittakaa edustajan liikkeeseen ja kysäskää piruuttanne hintaa.
Comment
-
-
Originally posted by Sampza View PostOlen tuota samaa asiaa selvitellyt merkkiliikkeen asentajalta joka kertoi että unohda suosiolla; joutuu purkaan kojetaulun pois ja asentelemaan jotain servoja sinnetänne, todella kalliista hommasta kuulemma, kyse siis näin ainakin teetettynä.
Soittakaa edustajan liikkeeseen ja kysäskää piruuttanne hintaa.Last edited by jaakoppi123; 29-06-2009, 21:32.
Comment
-
-
Jos manu->auto konversion haluaa tehdä pelkän panelin vaihdolla, osa toiminnoista menee sekaisin / vajaatoimintaa, vaikka myös manukin on jo sähköisesti ohjattu. Toisinpäin en tiedä, jenkit noita auto->manu vaihtoja kai enempikin tehneet.
IHKR->IHKA muutos-kitissä itse ilmastointisydeemiin läpille tulee kylkeen 3 "lisä" stepperimoottoria, muunnosjohtosarja, kaupanpäälle AUC eli automaattinen ulkoilman kontrolliosa (lisävaruste, ei kaikissa automaatti-ilmastoinneissa) ja itse kontrollipaneli.
Bemun ihkr->ihka konversio manu
DIY ohjeet kojelaudan purkuu, jos haluaa päästä helpoimmin käsiksi ilmastointihässäkkään
Osat: Saksassa näemmä muutos-kitti (johtosarja, Auc-tunnistin, stepperit) n. 175e
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._conditioning/ Siihen n. 80e ebaysta kontrolli.
Stepperit yleensä n.30e sarja. Käytetty IHKA moottoreineen yks vaihtoehto myös.Last edited by Juice; 30-06-2009, 20:26.
Comment
-
Comment