Onko tuo e46 smg sama laatikko mikä on e46 330i:ssä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 vs. E90
Collapse
X
-
Originally posted by Jake79 View PostOnko tuo e46 smg sama laatikko mikä on e46 330i:ssä?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Annetaan nyt omakin ääni tähän...
Monet ovat sanoneet, että E46 on paljon paremman näköinen kun E90 ja olen täysin samaa mieltä 100%
Näyttää jotenkin aggressiivisemmalta ja menevämmältä. Minulle ainakin jää E90stä steriili maku. Varsinkin kun istuin sisällä. Vaikuttaa jotenkin enemmän massoja kosiskelevalta ja *vain joku auto*-fiilis on vahvasti läsnä.
Top gearissa sanottiin uudesta E90 korimallista "It's just some car. It is 14-feet of car, nothing more"
Sanotaan vielä, että mun omasta mielestä joka ikinen uusi BMW on susirumia. Odotin, että olisin vuosien jälkeen tottunut esim. E60 koriin, mutta mun mielestä yksi rumimpia autoja mitä rahalla saa. Makuasioitahan nuokin ovat.
Ostaa sitten E46 tai E90 niin varmaan hyvän saa, mutta omaan mieleen tuo E46 sopii. Kohtuurahalla saa runsailla varusteilla olevan ja vähän ajetunKyllästyin BMWn huonouteen ja nyt ajelen nissanilla
Comment
-
-
Isamu: Aaamen. Itsekin välillä vittuillessani katselen noita E90 hintoja ja ihan järkihintaan joku 316i irtoaisikin jo. Mutta en vain pysty perustelemaan itselleni miksi ostaisin rumemman auton. Facelift E46 <3. Tottakai makuasiat jne.Ex:
E46 320Ci "Baijerin Huzzleri"
E46 316i "Baijerin Neekeri"
Comment
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostHaluisiko joku antaa mielipidettä kumpi ottaa?
E90 330ia -05 85tkm harmaa, sporttinahat, hifipaketti, xenonit, sporttiratti jne
tai E46 M3 SMG -02 85tkm ImolaRot, ei juuri erityisempiä lisävarusteita. 16:9 professional navi löytyy hyllystä jos jaksan sen asennella.
-JyriBMW E30 M3
BMW E46 M3
BMW E118 1800
Comment
-
-
Koska tämän ketjun aloitin, niin kerron sitten lopputuloksen; Ajokiksi tuli kompromissi, eli E91 320dA vuodelta 2006, joka löytyi Nurnbergistä. Vehje on 99,9% virheetön ja todellakin uuden tuntuinen & tuoksuinen, vaikka lasissa on jo 150tkm. Hyvin on ajo maistunut 1. omistajalle.
Koska päätin luopua bensakuutosen soundista, oli pakko korvata se menetys kunnollisella varustearsenaalilla. Itse auto tuntuu kieltämättä napakalta. Jopa kiinteämmältä kuin osasin odottaa. Sport-alustan varustekoodi on S226A = "Sport suspension settings", jollaista ei suomen maahantuojan listalta löydy? Mikä lie alusta tämä sitten on? Hyvältä tuo jokatapauksessa tuntuu. Ainoastaan tuolta "Hifi System Professional"-setiltä odotin hieman enemmän. Nimittäin sama kattaus E60:ssä soi selvästi dynaamisemmalla soundilla.
Muutama saksassa napattu kuva nähtävillä TÄÄLTÄ. Lisää tulee näytille, jahka saan alle uudet vanteet, BlackLinet ja munuaiset, jotka kaikki on jo tilauksessa - tietenkin... Pannu on normaaliajoon riittävä, mutta teetättää silti reissun Karalan pajalle heti kun aika sallii. Olisiko jollain esittää dynolappua samanlaisesta automaattilootaisesta Karaloinnin jälkeen?
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostKoska päätin luopua bensakuutosen soundista, oli pakko korvata se menetys kunnollisella varustearsenaalilla.e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
-
Originally posted by Murska View PostHieno auto, m-sport paketti jäi kuitenkin uupumaan:think
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostKoska tämän ketjun aloitin, niin kerron sitten lopputuloksen; Ajokiksi tuli kompromissi, eli E91 320dA vuodelta 2006, joka löytyi Nurnbergistä. Vehje on 99,9% virheetön ja todellakin uuden tuntuinen & tuoksuinen, vaikka lasissa on jo 150tkm. Hyvin on ajo maistunut 1. omistajalle.
Koska päätin luopua bensakuutosen soundista, oli pakko korvata se menetys kunnollisella varustearsenaalilla. Itse auto tuntuu kieltämättä napakalta. Jopa kiinteämmältä kuin osasin odottaa. Sport-alustan varustekoodi on S226A = "Sport suspension settings", jollaista ei suomen maahantuojan listalta löydy? Mikä lie alusta tämä sitten on? Hyvältä tuo jokatapauksessa tuntuu. Ainoastaan tuolta "Hifi System Professional"-setiltä odotin hieman enemmän. Nimittäin sama kattaus E60:ssä soi selvästi dynaamisemmalla soundilla.
Muutama saksassa napattu kuva nähtävillä TÄÄLTÄ. Lisää tulee näytille, jahka saan alle uudet vanteet, BlackLinet ja munuaiset, jotka kaikki on jo tilauksessa - tietenkin... Pannu on normaaliajoon riittävä, mutta teetättää silti reissun Karalan pajalle heti kun aika sallii. Olisiko jollain esittää dynolappua samanlaisesta automaattilootaisesta Karaloinnin jälkeen?
Comment
-
-
Originally posted by jilvonen View PostPaljonkos tuollaisesta joutuu suunnilleen maksamaan veroja? Alkoi kiinnostamaan tuollaisen tuonti Saksasta :-)
Comment
-
-
Perheessä ollut muutamia bemuja, joilla itse päässyt ajamaan: (edellisiä) E46 -03 316i, E46 -01 320d sekä nykyisin ajossa olevat: E90 -09 320xd ja oma E46 -04 318d.
E46:t olleet kaikki manuaaleja -> E90 automaatti + neliveto. Molemmat korimallit toki loistavia ajaa, itse kaadun kokemuksieni perusteella E90:n ihan sen vuoksi, miten jämäkkä ja hyvin kulkeva se on. Diesel-automaatti-neliveto -yhdistelmä on mielestäni ihan yliveto, varsinkin kun koneessa on riittävästi voimaa. 330xd coupena olis tosin se oma ykkösvalinta!
E46 on kuitenkin ollut erittäis hauska ajettava, varsinkin talvella. Omasta yksilöstäni ei ole pahemmin huonoa sanottavaa. Jokainen mun ajama bemari on ollut loistava ajaa, koneesta, bensa/diesel ja korimallista riippumatta tunne bemarin ratissa on kuitenkin se, minkä vuoksi sillä haluaa ajaa! AJAMISEN ILOA, TODELLAKIN!BMW E46 318d 10/04
Comment
-
Comment